9/11/2013

Sevgiliye Takılan İlginç Komik Duygusal Romantik Lakaplar

  295 yorum
sevgililerin romantik lakapları
Kız Ve Erkek Sevgiliye Takılan Lakaplar

Tüm yaşam boyunca nazımızın geçtiği ve çok sevdiğimiz kişiye türlü türlü iltifatlar niteliğinde lakaplar takılmıştır.
Aşağıda sevgililerin birbirine hayatta en çok hoşlandığı ve sevdiği şeylerin isimleri ile hitap ettiği sözleri sıraladık. Aynı zamanda bu isimler sevgililerin birbirine taktığı lakapta olmaktadır.

Sevgiliye Hitap Sözleri Lakaplar:
Aşkım, Canözüm,
Şekerim, Canım,
Canparem, Rüyam,
Kainatım, Prensesim,
Tatlım, Tatlış,
Tatlışkom, Kuşum,
Ürkek güvercinim,
Biriciğim, Nefesim,
Mis kokulum,
Tontişim, Efem,
Ciğerim, Hasretim,
Körpe kuzum, Şahikam,
Zeytin gözlüm,
Ahududum, Kara gözlüm,
Ayyüzlüm, Gece yıldızım,
Gecemin Yıldızı,
Sevdiceğim, Sevdam,
Sevdalım, Lolipopum,
Arı mayam, Şirinem,
Kır çiçeğim, Papatyam,
Didoşum, Fıstığım,
Hayatım, Güzelim,
Cazibem, Manolyam,
Dahiyanem, Sebebim,
Servetim, Altın Saçlım,
Sen eşittir ben,
Güneşim, Talihim,
Kadife tenlim,
Cesur yüreklim,
Acarım, İtoşum,
Pamuk şekerim,
Gizli bahçem,
Sultanım, Sarı papatyam,
Minnoşum, Tontonum,
aşk böceğim,
Göz kamaştıranım.

295 yorum :

  1. romantik eşşegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı prensim

      Sil
    2. Anarşik poyrazz

      Sil
    3. Ela gözlüm herseyim olmazsa olmazim Seni Cok Seviyorum HASANIM ♡

      Sil
    4. Bndee seni <3

      Sil
  2. KALBİMİN TEK SAHİBİİ <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Taşkafam <3 Aşkım kuzuum sewgilimm huzurum ömrüm herşeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşkafam bizim lafımızdı be :(

      Sil
  4. Kainatim seni cook seviyorum {AYŞENUR}

    YanıtlaSil
  5. Ben nisanlima aşk
    diyorum oda bana suyum diyor
    anlasip gidiyoruz iste:)))

    YanıtlaSil
  6. ŞAPŞİĞİM :D demem bile yetiyo

    YanıtlaSil
  7. Eskiden kocama yiğidim derdim.. Gitti gitti işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk ayrılınca değil terkedince biter

      Sil
    2. Kadirim şapşiğimm seni çok seviyorum lannnn anlaaa

      Sil
  8. Ben sevgilim batuhanıma essek diyorum oda bana cirkin ördek yavrusu diyor anlasıp gidlyoss ölee

    YanıtlaSil
  9. Ben genelikle erkegim pasam kocum herifim aslanim sipaydi kazim derim onunda bana hatce hatun karu demesini ve cadi kari demesine yapilirim :) ♥

    YanıtlaSil
  10. lakap diyolar ask sozleri degil biraz modern olun hangi cagdan kalmasiniz

    YanıtlaSil
  11. Siz bulun o zamab bn beendim ya da ne aradiimi bilmiiim:-D:-D:-D

    YanıtlaSil
  12. benim sevgilmn adi sümeyye ben ona sümüşüm diyorum oda tatlı serserim dior geciniyoh işde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. One Lan Oylee :Dssad Sümüğüm gibii D:

      Sil
    2. cok komik bencede

      Sil
    3. Sizin biraz daha buyumeniz lazim

      Sil
    4. Yani ne igrencsin Ahmet Canee. Sümüşüm bence çok güzel

      Sil
  13. Askkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  14. Sewgilim bana cilegim ve uyuzum diyor bnede ona pis tosbam diyorum

    YanıtlaSil
  15. Bnde kocama kocis oda karisim diyiyo :)

    YanıtlaSil
  16. Bnde kocama kocis oda karisim diyiyo :)

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. o zaman neden googleden bu sayfayı arattın

      Sil
    2. adam haklı cevap ver 😄😀

      Sil
    3. Benimde yok ama bende geldim cunku arkadasimin sevgilisi icin lakap ariyorum 😒😞

      Sil
    4. kuzenım yazmıs hesabı oldu buda :D

      Sil
  18. ahiretliğimmm <3 uyuz öküz saf odun :) ama genelde CİĞERİM...

    YanıtlaSil
  19. bir zamanlar vardı bir zamanlar seviyorduk ama nerdeler


    <3 tatlım <3

    YanıtlaSil
  20. Bn nisanlima Son aşkımm ilk yarimm diyorum oda bana gozbebegim esmam diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim vermemiş ama yorumda isim yazıyo 😂

      Sil
    2. 😄😃😀

      Sil
  21. Nisanlima son askimm ilk yarimm dyrm oda bana gozbebegim vazgecilmezim dyr

    YanıtlaSil
  22. Ben sevgilime deli dumrul derken o da bana yüreği nazlim diyooo alıyor beni götürüyor

    YanıtlaSil
  23. Sevgilim yok ki aq 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilin yoksa ne bakiyon sayfaya arkadaşım

      Sil
    2. Hahahaha aynı kaderi paylaşıyoruz :D

      Sil
  24. Eşim benzerim
    Yeryüzü cennetim
    Herifim
    Ruhumun Nuru
    Gülüşüm
    Canözüm
    Sakalını sevdiğim
    Ciğerimin köşesi
    Ömürlüğüm
    Papatya bahçem
    Sevdicek
    Benimki

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Geldigi zaman da gecmisim mi dicen :))

      Sil
  26. O bana dogmamis cocuklarimizin babasi herifim nefesim diyo ben ona hatunum kadinim sonduam diyorum gecinip gidiyoruz <3

    Poyraz selcuk <3 aynur
    GÜNEŠ

    YanıtlaSil
  27. Ben okuzum odunum pandam mamdam feln drm genellikle oda bu laflardan cok hoslanir oda bana hep tombikim ya da prensesim der :-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zigirim boyle askin izdirabini :D ulan kizlarrr....
      Hayvan gibi şidiyonuz 😀
      Sonra en guzel laflari bana desin diyonuz 😀

      Sil
  28. HELALİM demesi yetiyo zaten ( eyyüp <3 esra )

    YanıtlaSil
  29. Gökyüzüm demesi herseye bedel.../

    YanıtlaSil
  30. Kalbimn sahibi
    Ask bocegim

    YanıtlaSil
  31. O bana tatlı çingenem diyo bende ona şoparım diyorum ikimizde cingene degiliz ama bu lakap hosumiza gidiyo :))

    YanıtlaSil
  32. o bana nur yüzlüm derdi bende ona futbolcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksamları güzel maç yapıyorsunuz galiba çift kalemi Tekmi ??

      Sil
    2. bence çift :DD

      Sil
    3. bende kalecimis diyorum :D

      Sil
  33. Eşşek diyordum :-/ oda bana eşşek diyodu mutlumuyuz Yooo ... :( ayrıldık işte

    YanıtlaSil
  34. O bana kuzum der bende ona erkeğimmm derim öyle anlasiyoz tabi ara sıra daha da tatlı anlasiyoz kendisi çok romantik ve benim herseyim mm olur

    YanıtlaSil
  35. O bana kuzum der bende ona erkeğimmm derim öyle anlasiyoz tabi ara sıra daha da iyi sesleniyoruz o benim herseyim mm mm yaaa

    YanıtlaSil
  36. benim eşime yoldasım derim oda bana cansin der

    YanıtlaSil
  37. kalorifer peteğim :D

    YanıtlaSil
  38. O bana yektanem ben ona jelibonum derim

    YanıtlaSil
  39. Bn sarisin oldugum icin SARİ CİVCİVİM DİYOR
    BNDE ONA SUMUKLU BOCEGİM DİYORUM COK SUKUR GECİNİP GİDİYORUZ...
    😃🐌💜🐥

    YanıtlaSil
  40. Ben ona çirkin oda bana kelebek diyor :)

    YanıtlaSil
  41. prensesimm kadınım avrat gökyüzüm ömrüm der bnd erkeğim aslanım delikanlım herşeyim en büyük hazinem yaşama sebebim genelliklede aşkım die hitap ederiz cok mutluyduk taki düne kadar kader iste

    YanıtlaSil
  42. meleğim sensiz hayat nefes almamaya benziyo <3 yeşim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kisa sana o yuzden hayatım demeyi sevmiyorum ömrüm ol gülüm ol sevdicegim ol SENI SEVIYORUM ( AYŞE ´M

      Sil
  43. tutkum
    dunyam
    ahu dudum
    acirim
    eyvah sevgilim :) vs vs vs : :

    YanıtlaSil
  44. Valla bizimki hepsi ni soyluyoz her degistiriyoz güzel söz kalmadı lan artik hayvanlar alemine dalcam :D

    YanıtlaSil
  45. Ben ona kecim derim.O da bana tekkem der.

    YanıtlaSil
  46. kocisim ,kurban oldugum, bahar gozlum, derım oda bana canom avrat ,nurumm ,anamm der cok sukur rabbım onu bana verdıgı ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ona pikacu diyorum oda bana böcük diyo ❤❤

      Sil
  47. Seni çok seviyorum tekirdağ güzeli sarışınımmm
    (Ayşegül)

    YanıtlaSil
  48. Elma şekerim karıcım haltunum sultanım kanaryam der bana ben ise çirkinim gıcığım aşqo derim gecinip gidiyoz iste böyle tatlı tatlı<3<3<3

    YanıtlaSil
  49. Ben ona süpermenim diyorum o bana kelebegimm diyor, anlycgnz herşey yolunda kankileerr ;-?)

    YanıtlaSil
  50. ben ona tebessum sebebim derim oda bana petitomm der seni sewiorumm selcukkk angara bebesi <3:-*

    YanıtlaSil
  51. Bende sevgilime. " BENiMO " diyorum

    YanıtlaSil
  52. bn ona bitanem diyorum o bana uyuzum diyor

    YanıtlaSil
  53. "Anlam ve Önemim" diyorum. oda bana En Sevilesim :)

    YanıtlaSil
  54. -Şebeğim
    -Yasam Sebepim
    -Maymuşum
    -Gözbebegim
    -Ask cicegim
    -Sevdam

    YanıtlaSil
  55. gülüşünden öptüğüm ♡

    YanıtlaSil
  56. Benim de sevdiğim bana sarı kuşşş diye hitap ediyor bende sarı Papatyam diyorum

    YanıtlaSil
  57. Aşkitom, serpişkom,yaşam kaynağım, karanlık gecede ışıgım.

    YanıtlaSil
  58. cennetimin kapısı.

    YanıtlaSil
  59. Ayaklı googlem derim çünkü aradığım herşeyi onda buldum o da bana uyuzum der aşk tanem der...

    YanıtlaSil
  60. İrem aşkım seni canımı verecek kadar seviyorum ama beni sevmeyecehini bile bile bir umuttur deyip sana açılmak için bir fırsat arıyorum (lakap:yakışıklı)

    YanıtlaSil
  61. İrem seni çok seviyorum (yakışıklım)

    YanıtlaSil
  62. O bana Birtanem diyor ben ona romantik öküzüm <3

    YanıtlaSil
  63. Çoğunlukla "yakışıklım" derim o da "kara gözlüm" diye hitap eder.

    YanıtlaSil
  64. Karim diyor nisanlim Bende ask bocegim

    YanıtlaSil
  65. Ben ona yavuklum derim bütün osmanlı askima şahit olur...

    YanıtlaSil
  66. Ben ona yavuklum derim bütün osmanlı askima şahit olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ona tatlı prensim diyorum o da bana ela gözlüm diyor☺

      Sil
  67. karıcık kocacık karıcık kocacık deriz :D

    YanıtlaSil
  68. O bama eşşeek der bende ona sipaaaa:Dd

    YanıtlaSil
  69. O bana hatunum der bende ona erkeğim arada tabi hatcee dediğide oluyo bende ona osmaan ama isimlerimiz bunlar değil :Dd onu çok sewiyorum .. <3

    YanıtlaSil
  70. Gönlümün pasası diyorum oda bana hatunum hayatımın anlamı der seviyoz bee

    YanıtlaSil
  71. Massallah arkadaslar benim Hatun beni Öküzüm diye seviyor bend onu cadi diye

    YanıtlaSil
  72. özlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu surece seni çok sevmeye devam edeceğim
    {NUREFSAN'IM}

    YanıtlaSil
  73. O bana bal kabagım der bende ona saclarını dökünce kabagım diyorum :)) illaki aynı kaderi paylaşan vardır

    YanıtlaSil
  74. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. Ben ona tipsizim diorum o bana çirkinim dio anlasp gidioz iste:)))))

    YanıtlaSil
  76. Hayat kisa sana o yuzden hayatım demeyi sevmiyorum ömrüm ol gülüm ol sevdicegim ol SENI SEVIYORUM ( AYŞE ´M

    YanıtlaSil
  77. O bana tavşanim diyo bnde normal hep aşkım derim ne öyle ergen ergen şeyler

    YanıtlaSil
  78. TUVALET TERLİĞİ :A:D:S:D:A:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye okadrmi nefret ediyirda tuvalete kulanilan bir esyaya bnzetmis

      Sil
  79. O bana karicigim diyor ben ona zert erkeğim ;)

    YanıtlaSil
  80. Bn ona ömrümün son baharı derdim o da bana çiçeğim derdi ♥♥

    YanıtlaSil
  81. Havaya sesi karıştından beri bahar geldi gitmedi...💜SametGizemSömek💜

    YanıtlaSil
  82. Gülüşüne yuva kurduğum 💜SmT💜

    YanıtlaSil
  83. O bana Ebom derdi ben ise ona sinom derdim sonra Annemin gelini derdi sonra kardesleimin biricik tatlı yengesi derdi biricigim derdi ama şimdi yok gitti :(

    YanıtlaSil
  84. ben sevdiğim erkeğe bayram şekerim diyom

    YanıtlaSil
  85. Allah belanı vermesin Alper, benden başka herkesi sevdin, herkese güldün, ama o umudu bir bana verdin! (Lakap; Üçgen Peynir - kısa boylu ve kaslı, kızlarla böyle diyoruz ;) DipNot; Çocuk kankalarımı da kesiyor Allah'ın Belası ABV)

    YanıtlaSil
  86. Ben ona kızdıgım zmn odun öküz uyuz gerizekalı diyorum :) oda bana genelde aptal diyo normaldede aşkım sevgilim ömrüm ruhum sebebim vazgeçilmezim hayatımın anlamı sol yanım cancagızım olmazsan olmazımsın yol arkadaşım eşim kocacım bebişlerimin babası fln filan oda bana bebişim bebegim aşkım balım fıstık helalim hatunum kadınım karıcım bebişlerimin anası öyle geçiniyoruz :D çok seviyorum lan seni odunumm.. M & M

    YanıtlaSil
  87. SEN EŞİTTİR BEN <3 ENESİMM <3 ENİ ÇOK ÖZLEDİM :(((

    YanıtlaSil
  88. kara böceğim,kurbağam, tospamm diyorm

    YanıtlaSil
  89. Batmayan güneşim.
    Dinmeyen yağmurum.
    Gözlerinde kaybolduğum
    Annemin damadı

    YanıtlaSil
  90. Fırat'ımmm
    kalp atışımm..♥♥
    Ömrümü adadığımm..♥♥
    Tek sewdam..♥♥
    Tek hayalim..♥♥
    Tek gerçeğim..♥♥
    💕SENİ ÇOOOOKK SEVİYORUMMM LANN😍😍💕

    YanıtlaSil
  91. NISANLIM BANA MELEGIM DIYOR BNDE ONA GULUSUMUN SEBEBI DIYORUM
    H&M

    YanıtlaSil
  92. Uyuzum canım manitim

    YanıtlaSil
  93. kız arkadaşıma His dünyamın ekvatoru diyorum
    oda ban herşeyim diyor

    YanıtlaSil
  94. O bana helalim diyor sevdiğim diyo aşkım diyo elagözlüm diyo dahada var yanii bende ona sevdiğim adam beyim koccam aşkım hayatım ömrüm diyorum..
    ����Ü∞K����

    YanıtlaSil
  95. Eşim
    Herif'im
    Kocacık
    Kociş
    Derim o da bana Avradim hatunun tek çarem biriciğim derrr <3 çok seviyorum seni Ersin'immm yaaaa

    YanıtlaSil
  96. Farkli seyler olaraka ancak o sna köpüş oda sana mööcük der😂😂

    YanıtlaSil
  97. Biz 2013 den beri birbirimize Ben Küçükhanım'm derim oda Sarışınım . 31mayıs2013 ( Kazım & Kübra )

    YanıtlaSil
  98. Avradım ehehhe :D

    YanıtlaSil
  99. Eskiden ömrüm derdi ama gitti gitti malesefki gitti

    YanıtlaSil
  100. Ben peltegim diye bana hep pelteğim diyo bizim bi çocuğumuz olursa adını tamay koycaz ben de ona tamayimin babası diyorum :)

    YanıtlaSil
  101. Salak mal gerizekalı öküz eşek hayvan gibi kelimeler kullanırız daha samimi :D

    YanıtlaSil
  102. O bana hatun ben ona herif diyorum bide gòkyüzüm diyo o ayri

    YanıtlaSil
  103. Sevgilim diye kayıtlı onlar ne öyle aşkım canım cicim bebeğim balım beteğim en iyisi sevgilim 💕 böyle emojilerle güxel durur :')

    YanıtlaSil
  104. HERO DİYORUM. ARKASINDAN ''HEY HERO'' DİYE BAGIRIYORUM HOŞUNA GİDİYOR HATTA BAYILIYOR. :) ÇÜNKÜ BİR ERKEK BİR BAYANIN HER ZAMAN KAHRAMANI OLMALI

    YanıtlaSil
  105. Hep bana şey derdi sana hakkımı helal etmiyorum etmicem diodu bende acaba napiorumda hep bana böle dio ama çokta sevio beni bugün dayanamayıp hayırdır yaa die cikistim beni öyle bi sardiki kollarıyla ve kulağıma dediki sen benim bu dünyada eşim olmicaksin eğer obur tarafa gidersek onca insan arasında seni nasıl bulmami bekliosun dedi hesap kitap işlerinde enazindan sennle yuzgoz olabilmek için dedi

    YanıtlaSil
  106. Benimm vazgeçilmezim ben astım hastasiyim diye sigarayı bıraktı o günden beri bana söndürülmezimm derr 😊❤❤

    YanıtlaSil
  107. Ben ona aşk kokulum diyrm oda bana minnoşum diyr ...

    YanıtlaSil
  108. O bana cadım der ben ona manyağım kısaltmamız *cadman*❤ 17.12.2012 çok aşığım sana ruh eşim 😍😍😍

    YanıtlaSil
  109. -Elma Yanaklım
    -Cennetimin Meleği
    -Kalbimin Tek Sahibi
    -Kalbimin Koruyucu Meleği
    -Yaşlandığım İnsan <3
    -Papatya Kalbini Benim Gibi Kelebekler Öpsün :)

    YanıtlaSil
  110. 26/08/2016 beni severken bir papatyası daha varmış ilk tanıştığımız gün uzaylı demiştim😆istemedi dememi bende demedim ne derseniz diyin isterseniz nefesim ömrüm diyin olan size olur yine üzülen siz olursunuz ömrünüzün yarısını değmeyen biri için harcamaya değer mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın benım 2 tane sevgılım oldu ben hep onu dusunurken o hep benı nasıl boynuzlucagını dusunuyormus bu sekılde yakayınca bıde ben denden sıkıldım deyıp gıder

      Sil
  111. Benım sevgılım yok ama olsaydı sevdası yasaklım derdım

    YanıtlaSil
  112. O ne be takma isimis
    Delikanli adam sewdigine ama gercek sewdigine askim dese bile yeterlidir
    Bole sacma sapan sozcuklerle askinizi gosteremezsiniz koruyun kolayin sewin caninizdan daha cok zaten karsidaki anlar nasil sewdiginizi
    (NASRULLAH. ÇAM)
    Kiziltepe mardin saygilarrr

    YanıtlaSil
  113. Ben ona seni seviyorum diyorum o bana ayrılalım diyor :(

    YanıtlaSil
  114. Dargecit. Mardin....

    YanıtlaSil
  115. Cümleye başlayamamak… Binlerce kelime var ama konu sen olunca o kelimeler uçup gidiyor sanki seni tarif edicek sana yazacak kelime bulamıyorum seçemiyorum aralarından. Sana yazarken her şey eksik kalıyor sanki az geliyor yazıp yazıp siliyorum. O kadar çok seviyorumki seni anlatmak istediklerimi içimdeki seni anlatamayacak kadar çok seviyorum seni. ❤❤
    Senle her şey o kadar güzel ki. Tatlı tatlı konuşmalarımız, gülüşlerimiz, bakışların, kavgalarımız. Acısı bile bal. Şu saatte işim gücüm yok oturdum seni seviyorum. Sana bişey oldu/olacak diye ödüm kopuyor. Lütfen sana bişey olmasın bize bişey olmasın. Dualarım artık sadece bize. “Bigün sonsuz uykuya dalıcaksak birlikte dalalım ne ben senin yokluğunun acısını tadayım ne sen benim. Ben seninle kendimi sevdim be. O kendimden nefret edişlerim uçup gitti sen geldiğinden beri o kadar mükemmelki hayat. Demekki insanın kendini sevebilmesi için önce sevilmesi gerekiyormuş. Beni bu kadar güzel sevdiğin için minik minik öpücüklerle teşekkür ediyorum. Geç kaldık birbirimize diyorum sonra diyorumki eğer geç kalmasaydık birbirimize belki de bu kadar aşık olamazdık bu kadar tutuklu bu kadar istekli. Bir şeyi ne kadar çok beklersen, dilersen, bir şey için ne kadar çok acı çekersen O geldiğinde o kadar mutlu o kadar aşık o kadar tapılası olur bence. Ve o kadar çok diledim, istedimki. O kadar çok hayal kurdumki. Hep derdim “ Biri gelsin hiç gitmesin. Öyle deli sevelim ki, herkes şaşıp kalsın. Benimle bi çocuk gibi ilgilensin, oynasın, uğraşsın, şımarsın, delilikler yapsın. Birlikte çocuklar kadar mutlu olalım. O biri gelsin artık. Rüyama gelsin bana gelsin diye diye Sonunda geldin. Evet o hep dilediğim hayalini kurduğum adam geldi. Bütün o çektiğim acılara, beklediğime, dilediğime değdi diyebildim sonunda. Ve o kadar çok mutluyum ki seninle. Tapılası, şımartılası, aşık olunası, mükemmelim kadınım benim! ❤
     Seni o kadar deli seviyorumki. Sevmeye incitmeye küsmeye kıyamadığım. Insanlar çok sevdiklerini kaybetmekten korkarlar ve ben çok korkuyorum. Ufacıkta olsa o kavgalar o kadar çok korkuyorum ki ufacık bi kızgınlıkla bitmekten.. En büyük korkum en kötüsü onun seni almasından o kadar deli korkuyorumki. O hep sanki en sevdiklerimizi alıyo yanına. Nolur seni benden önce almasın. 😢
     Kafamda delice şeyler oluşmaya başladı her an sanki sana bişey olucakmış gibi sanki biri bişey yapıcakmış gibi yanımda olmadığın her an o kadar huzursuzum ki. Sesini duyamadığımda, sesini kötü duyduğumda, suratını asman, haksız bile olsan üzülmeyi hak etmiyosun sen. Her an yanımda ol istiyorum bu içimdeki garip korku bürün hücrelerime yayılıp beni huzursu etmesin istiyorum seni alıp en güzel yerde saklamak istiyorum güvende olduğunu bilmek istiyorum her an gözümün önünde ol istiyorum o kadar garip ki. Huzuru kollarında bulduğum minnak sevgilim. Hiç bi şekilde gitmene izin vermicem gitmek yok sana
    ben seni buldum ve sen artık sadece bana aitsin! Hayallerimde artık bizli planlar var ve her şey çok güzel olucak. Sen uyurken sana yazıyorum ama daha çok sen uyurken seni izlemek istiyorum. Sabahları seni değişik değişik uyandırmak. Yastık savaşı yapmak. Seninle en saçma en şapşal en şımarık şeyleri yapmak istiyorum. Seninle günaha girmek istiyorum en büyük günahlarımın sebebi sen ol istiyorum. Çok şey istemiyorum ki gelsin diyordum geldin şimdi isteklerim senli benli.
     Seni herşeyden herkesten çok sevdiğimi biliyosun sevgilim ama yinede söyleyeyim seni herşeyden herkesten çok ama çoookkk seviyorum kadınımmm ❤ biraz uzun oldu aşkım kusura bakma 🙈

    Sevgilime yazdım sizce olmuş mu yanıtlayın 🙃🙃🙃

    YanıtlaSil
  116. ben ona yavuklum derim o da bana sultanımm :)

    YanıtlaSil