Yeniler :
Ana Sayfa » » Mert Yazıcıoğlu Burcu Ne, Mert Yazıcıoğlunun Doğum Tarihi Nedir, Mert Yazıcıoğlu Kaç Yaşında

Mert Yazıcıoğlu Burcu Ne, Mert Yazıcıoğlunun Doğum Tarihi Nedir, Mert Yazıcıoğlu Kaç Yaşında

Yayın Bilgileri : bizim zaman 28 Nisan 2013 Pazar | 01:55

Mert Yazıcıoğlunun burcu hangisi
Mert Yazıcıoğlu'nun Doğum Tarihi Burcu Ve Mert Yazıcıoğlu'nun Burcunun Özellikleri

Dedemin İnsanları, Kayıp Şehir ve Karagül dizilerinden tanınan genç oyuncu Mert Yazıcıoğlu 10 Mayıs 1993 yılında doğdu.
Mert Yazıcıoğlu İstanbul doğumludur.
Mert Yazıcıoğlu'nun burcu BOĞA burcudur.




Boğa Burcu'nun Genel Özellikleri:
Boğa insanı; sorumluluklarını çok iyi bilir, insancıl yaklaşımları vardır, maddiyata düşkündür ve maddiyata önem verir, sanatla ilgilenmeyi sever ancak sanat onlar için sadece maneviyat değildir maddi yönü ilede ilgilenir. Doğaya hayrandır doğa ile ilgili her türlü aktivitelerde yer almak ister. Boğa burcu insanı çok sabırlıdır ancak bardağı taşıran nokta olurya hani, işte taşma noktasında boaların önünde asla durulmaz. Boğa insanı mantıkdan ziyade duygularını ön planda tutar. Boğa insanını sinirlendirmek kolay değildir onu sinirlendirmek çok çaba ister ama öfkelendiği andada boğa insanının karşısında kesinlikle durulmaz. Boğa burcu insanı çok güçlü bir karakterdir.

Paylaş :

12 comments

Adsız
30 Mayıs 2013 22:59

mert yazıcıoğlu gerçekten de çok güzel rol yapıyorsun kara gül en sevdiğim dizilerden biri herkes hakkını vererek oynuyor

ada su.
31 Mayıs 2013 21:32

Baranımmmmm seni cok seviyorum

Adsız
13 Haziran 2013 15:28

çok tatlı yerim onu ben:)

Adsız
13 Haziran 2013 15:28

aşkım çok tatlı..

Adsız
17 Temmuz 2013 05:45

Baran seni cok ama cooook seviyorum bir gün esenyurtta gelmeni o kadar cok istiyorum ki hemde cok seni cok severim canim canimin ici yakisiklim benim

Adsız
1 Kasım 2013 22:49

yaaa senin için ölürüm yaaa

2 Kasım 2013 20:29

mert aşkım seni çoook seviyorum hayatım ALLAH seni bütün nazarlardan korusun ha bu arada seni kimseye kaptırmam bebeğim bitanemsin tüm erkekler kıskansın senin o güzel yakışıklılığını...

2 Kasım 2013 20:39

ya baraan ben senin için ölüme razıyım yaaaa bir insan bukadarmı yakışıklı olur canımın içiiiiiiiii yaa

Adsız
23 Ocak 2014 09:07

Çok tatlisin yha baranımm benimm... <3

Adsız
2 Şubat 2014 21:20

çok yakışıklı :)

Adsız
8 Mart 2014 11:40

baranım aşkısııııııııııııııııııııııııııııııııııııı seni çok seviyorummmmmmm

beyzanur
18 Nisan 2014 19:05

şunu söylemek gerekirse çok tatlı ve yakışıklı ama kıwzlar biz onun için sadece hayranıyız onun hiçbir sekilde umrumda değiliz...:(

Yorum Gönder

 
İletişim | Site map
Copyright © 2014. hayatın akışı