Yeniler :
Ana Sayfa » » Açıköğretim Çağrı Merkezi Telefon Numaraları Hizmete Girdi

Açıköğretim Çağrı Merkezi Telefon Numaraları Hizmete Girdi

Yayın Bilgileri : bizim zaman 18 Mart 2013 Pazartesi | 03:01

AÖF Çağrı merkezi telefon numarası
AÖF Çağrı Merkezi Telefon Numaralarından yapılan işlemler

Açıköğretim çağrı merkezi geç kalınmış bir uygulama olsada öğrencilerin yararlanabileceği güzel ve faydalı olacak bir sistem.
Bütün soru ve sorunlara öğrenciler cevap bulacakları Açıköğretim Çağrı Merkezi Numarası 444 1 026 numaralı hattı arayabilecekler.
Hergün 4 300 çağrının yanıtlandığı 444 1 026 numaralı telefonda merkez kayıt, kayıt yenileme, dikeyve yatay geçişler, sınav işlemleri, kimlik kartı, internet şifre tanımlama gibi hizmetlerde veriliyor.
Açıköğretim öğrencileri unutmayın her ne sorunuz ve sorununuz varsa; Açıköğretim Çağrı Merkezi Telefon Numarası 444 1 026'yı arayın. Bu uygulamadan yararlanın. Bu telefon numarasından herhangi bir cevap alamazsanız bu durumda sorularınız ve sorunlarınız için birde MEB'in 147 iletişim merkezi numarasını arayarak şansınızı deneyin.

il il AÖF irtibat bürosu  adreslerine ulaşmak için tıklayınız...
Paylaş :

11 comments

Adsız
25 Eylül 2013 14:27

Allah sizin belanınızı versın ıkı gundur arıyorum ulasamıyorum inşallah sizde bırgun oyle bır magdur olursunuzkı caresızlıkten napacanızı sasırırsınız Allahın belaları

Adsız
27 Eylül 2013 09:22

Bunasil hizmet tlf kapali

Adsız
27 Eylül 2013 22:40

hizmetinize sokayım ! buranın türkiye oldugunu illa belli edeceksiniz ! sözde cagrı merkezi telefonun dustugu yok ! sizi mahkemeye verıcem ! sizin yuzunuzden kayıt yapamadım ! allah belanızı versın !

Adsız
30 Eylül 2013 15:47

tlfn kapalı bu nasıl hizmet

Admin
1 Ekim 2013 10:33

AÖF Çağrı Merkezi Telefon Numaralarının bir türlü düşmediği yönünde yorumlar aldık. Sizlere yardımcı olabilmek amacıyla AÖF Eskişehir Büro Adreslerinin bulunduğu linki vereceğiz. Umarız aradığınızı bulur ve dahada geç olmadan kayıtlarınızı yaptırabilirsiniz.
http://bizimzaman.blogspot.com/2013/09/illerdeki-ackogretim-aof-buro-adresleri.html

Adsız
12 Aralık 2013 16:36

bu nasıl bi sistem ya dalga mı geçiyosunuz milletle verdiğiniz numara arama bile yapmıyor.allah cezanızı versın sizin aldığınız harçlıklar haram sıkkım olsun

12 Aralık 2013 23:37

@Adsızbelkide hatlar yoğundur sınav dönemi olduğu için arayan çok olabilir..Ama tabii sistemide yoğunluğa göre geliştirmeleri lazım

12 Aralık 2013 23:38

@Adsızhaklısın kardeşim sistem çok kötü maalesef

6 Mart 2014 15:55

ULAN AÇAN YOK HEP MEŞGUL YAPACANIZ İŞE

Adsız
7 Mart 2014 10:58

Olum bu nasıl hizmet amk sizin yapacağınız işin kapalı bu hat arıyorum çağrı sonlandırıldı diyo kendiliğinden gelde dağa taşa küfretme şimdi

Adsız
25 Haziran 2014 09:53

Allah belanızı versin sizin şerefsizler! sizin yaptığınız hizmeti si... ben!

Yorum Gönder

 
İletişim | Site map
Copyright © 2014. hayatın akışı