9/09/2021

Vazgeçtim Yeşillaz Vazgeçtim Sözleri ve Anısı

  Hiç yorum yok
Vazgeçtim Yeşillaz Vazgeçtim Sözleri ve Anısı
Vazgeçtim sözlerine geçmeden önce bu mükemmel eserin sözlerinin sahibi Yeşillaz'dan ve eserin anısından kısaca söz edelim.

Yeşillaz Kimdir?
Rize Pazar doğumlu
Memleket sevdalısı
Sokak hayvanlarına duyarlı
Halk şairi
Kısacası içimizden biridir.

İRU (Uluslar Arası Radyocular Birliği) Alkışı Hak Edenler Ödülünü üst üste 2 kere almıştır.
Ayrıca birçok  Sosyal Sorumluluk Projesinde de yer almıştır.

Vazgeçtim Anısı
Küçük yaşta akraba evliliği yaptıktan sonra çalışmak için İstanbul'a giden birgenç kısa sürede çalıştığı gazinoda müdürlüğe başlar ve gazinonun solistine aşık olur...
Bir müddet yaşadıkları aşk sırasında erkek maddi olarak bütün birikimini kaybeder ve içkiye düşer...
Daha sonra tövbe ederek içkiyi ve kadını bırakarak köyüne eşinin ve çocuklarının yanına dönerek bıraktığı yerden hayatına devam eder...

VAZGEÇTİM SÖZLERİ
Ben sarmışım savdırmışım yaramı
Felekle de düzeltmişim aramı
Tövbe ettim daha bilmem haramı
Hem içkiden hem de senden VAZGEÇTİM

Beni yakan bir sen bir içki oldu
Kurudu dallarım çiçeğim soldu
Sana değil olanlar bana oldu
Hem içkiden hem de senden VAZGEÇTİM

Zannettim bu hayat herşeye değer
Yanıldım yanlışa vermişim değer
Sen rüyaydın, gerçek Rahman da meğer
Hem içkiden hem de senden VAZGEÇTİM

Geçmişime hayıflanıp dururum
Zamanında çok kırıldı gururum
Buldum doğru yolu doğru yürüdüm
Hem içkiden hem de senden VAZGEÇTİM

Vazgeçtim Sözleri: Yeşillaz (Kemal Çiçek)
Bestesi: Kelozan

Facebook adresi: https://www.facebook.com/ruhumuntercumesi/
İnstagram adresi: @yesillaz

Bestesi yapılan eserleri aşağıdaki linkten dinleyebilirsiniz
https://www.facebook.com/ruhumuntercumesi/
https://www.facebook.com/yesillaz/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder