12/29/2020

Kırık Aşk Mesajları

  Hiç yorum yok
Kırık Aşk Mesajları
Aşkı bulduğunu sanıp yanılanların aşk mesajı, aşkında hayal kırıklığı yaşayanların mesajları, Aşkta aradığını bulamayanların aşk mesajları, aşkını ilk günkü gibi yaşayamanların aşk mesajları yani kısacası aşık olup yada aşık olduğunu sandığı kişilerdeki var olduğunu sandıkları sevginin aslında koskoca bir boşluk ve bir yanılgıdan ibaret olanların mesajları.
Bu mesajları ilk defa bizim sayfamızda okuyacaksınız. Çünki ilk defa biz yayınlıyoruz. 2017 yılının en orjinal kırık aşk mesajları ilk kez bizim sayfamızda sizler için seçilip yayınlanmaktadır. Ve umarızki yaşadığınız aşk doğru aşktır ve yanılmamış olmanızdır dileğimiz çünki her aşk kalpte acı veren yaralar açmaktadır. Ve hep tamiride bir başkasına düşer... Ne demek istediğimi anlamışsınızdır..!

En yeni en orjinal kırık aşk mesajları
*Bu gece seninle geçmişimizi düşündümde, bana kattığın eksilerin artılarından fazlaymış. Bende kendimi avutmuşum bunca zaman. Seven benmişim, sevilen sen... Bu gece bitti, beni bu zamana kadar oyalayan aşka elveda...

*İnsanın yüreğinde taşıdığı aşk bir parça insanın içine sıcaklık verir yağan karları izlerken. Ama nedense ben yağan karlarda seni düşünürken buz tuttum. Beklediğim, istediğim sevgi aşk bu değilmiş... Bunu bana öğreten karlara teşekkür ediyorum. Ve kar ayazında yüreğimi ısıtacak sevgilere gönül kapılarımı tekrar açıyorum, bulana dek aşk ile savaşacağım.

*Evet ben sevdiğim insanın gözlerine bakınca titremek istedim. Lâkin senin gözlerine bakınca titrememin sebebi sevgi değil korkudur. Halbuki ilk zamanlar beni korkutacak şekilde bakmazdın. Her bakışın bana SENİ SEVİYORUM derdi.. Şimdi sende ne değişti bilmiyorum ama, bendeki değişikliği çok iyi biliyorum. Ben bana herzaman sevgiyle bakan gözleri istiyorum. Hoşçakal birtanem...

*Bunca zaman aşık olduğun beni değiştirmek için harcadığın çabayı taktir ediyorum. Sonunda başardın tebrik ederim. Ama neden aşık olduğun karakteri değiştirmek istediğini anlayamadım yoksa tapacağın birinimi yaratmaktı amacın.? İşin kötüsü ne biliyormusun? Evet beni değiştirdin ama senin istediğin gibi biride olamadım. Şu an bir boşlukta sallantıdayım ve sana minnettarım. Ve sende kendinle guru duy...

*Her sevgi bir ümit, her yanılgı hayal kırıklığı... Olsun varsın diyemecek kadar vurdumduymaz değilim. Yine yanıldım ve yine hayallerim yıkıldı... Şunu bilmeni isterimki bu yürekte açılan çok yara var ve hep yaraya merhem olan birileri çıkmıştır. Sen bir başkasının açtığı yarayı tedavi ettin, senin açtığın yarayıda bir başkası tedavi edecek. Fakat kaybeden ben değilim sensin..! Defalarca yaralanmış ve her seferinde daha güçlü koskoca sevgi dolu beni kaybettin. Ve Asla benim gibi seveni hayatının hiç bir evresinde bulamazsın..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder