2/19/2021

Çaresiz Kalmışım Gözlerim Şaşkın Şarkısı Kimin? Her Yanım Dağılmış Yıkılmışım Ben Şarkısı Kime Ait?

  Hiç yorum yok
Çaresiz Kalmışım Gözlerim Şaşkın Şarkısı Kimin? Her Yanım Dağılmış Yıkılmışım Ben Şarkısı Kime Ait?
Derler Derya Olmuş Bende Bir Sandal Kimin Şarkısı? Yıkılmışım Ben Şarkısının Söz ve Müziği Kimin Kime Ait?

İlk defa Bayar müzikten çıkardığı Gülüm Benim albümünde Yıkılmışım Ben isimli şarkıyı sevilen sanatçı İmparator lakabıyla İbrahim Tatlıses'ten dinledik. Şimdilerde ise bu güzel şarkıyı Hakan Altun'dan duymaya başladık. İbrahim Tatlıses'in ve Hakan Altun'un söylediği çaresiz kalmışım gözlerim şaşkın çile rüzgarında savrulmuşum ben ile devam şarkının sözleri Tahir Paker imzalıdır.
Her Yanım Dağılmış Yıkılmışım Ben sözleri: Tahir Paker
Her Yanım Dağılmış Yıkılmışım bestecisi: Burhan Bayar

Yıkılmışım Ben Şarkısının Sözleri
Sanki terk edilmiş bir viraneyim
Her yanım dağılmış yıkılmışım ben
Üstüne basılan taslar misali
Paramparça olmuş dağılmışım ben

Çaresiz kalmışım gözlerim şaşkın
çile rüzgarında savrulmuşum ben
dertler derya olmus bende bir sandal
Devrilip batmışım boğulmuşum ben

Tutunacak hiçbir dalım kalmadı
Bir ağaç misali kurumuşum ben
Sanki bir köleyim sanki bir esir
Yerlerden yerlere atılmışım ben

Çaresiz kalmışım gözlerim şaşkın
Çile rüzgarında savrulmuşum ben
Dertler derya olmuş bende bir sandal
Devrilip batmışım boğulmuşum ben

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder