9/10/2021

Yakadan Başlamalı 6 Aylık Bebek İçin 2016 El Örgüsü Hırka Modeli

  Hiç yorum yok
Yakadan Başlamalı 6 Aylık Bebek İçin 2016 El Örgüsü Hırka Modeli
5-6 Aylık Bebeklere Misina Örgüsü Bebek Hırkası Modeli
Şimdiye kadar bu kadar şık bebek hırkası modeli görmemiştim. O kadar hoşuma gittiki bende açıkçası hani derlerye "doğmamış bebeğe don biçiyor" işte o hesap bende daha doğmamış torunlarıma, elim tutuyorken, gözüm görüyorken öreyim dedim ve ördüm. Aşağıda büyük olan fotoğrafı tıkladığınızda hırka modelinin orjinal boyutunu gösteren pencere açılacak oradan modelini daha iyi inceleme imkanınız olacaktır. Bebek hırkası modeli hakkında kısa bir bilgi vereyim. Bebek hırkasını örmeye yakadan 80 ilmekle başlanıyor ve şiş olarak 3 buçuk numara misina şiş kullanılıyor. İp olarak Nako'nun bebe yünlerinden tecih ettim. Malum tüyleri yok ve yumuşak bir ip. Ama arzu eden Alize'nin antibakteriyel denilen bebe yünlerinide tercih edebilir. Ben pek gerçektende antibakteriyel olduğuna inanmadığım için Nako kullandım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder