9/09/2021

İlaçsız Öksürük Kesme - İnatçı Ökrüsüğü İlaçsız Kesmenin En Etkili Yolu

  Hiç yorum yok
İnatçı Ökrüsüğü İlaçsız Kesmenin En Etkili Yolu
İlaç Kullanmadan Öksürüğü Hemen Kesmenin Yolu

Gurbette üniversitede okuyan evladım bana öksürüğü kesmenin en etkili, en tesirli yolunun olduğunu ilk söylediğinde ben "ne alaka öksürük nasıl olurda öyle kesilir" demiştim. Ancak yinede gripal bir enfeksiyonda öksürük olması nedeniyle "sen bunu bir dene nasıl olsa zararlı birşey değil. Eğer öksürük hemen kesilirse bende sayfamda bu konuyu yazıyım. Hiç değilse ilaç kullanmadan öksürüğü şiddetli, inatçı veya hafif olanlar, doğru ve denenmiş bir yöntem olduğu için faydalansınlar diye düşünmüştüm.
Sonunda ortalıkta gezen grip benim evladımıda buldu. Öksürük olmaya başladığında bana söylediği şeyi denedi ve sabah kalktığında öksürük kalmadığını söyledi.
Şimdi bende bunu ziyaretçilerimle paylaşıyorum.
Eğer inatçı bir türlü geçmeyen öksürüğünüz varsa, eğer şiddetli öksürüğünüz varsa veya eğer orta şiddette yada sizi rahatsız eden hafif şiddette öksürüğünüz varsa, akşam yatmadan önce ayak altınıza yani ayağınızın tabanına bildiğimiz vikisi sürün üzerine çorap giyip yatın. Sabah kalktığınızda öksürüğünüz kesilmiş olacak.
Şu uyarıyıda yapmam gerekiyor. Eğer viksin içindeki herhangi bir maddeye karşı alerjiniz varsa yapmayın.
Ama eğer alerjiniz yoksa bunu denemekte yarar var. Deneyip fayda görenler veya fayda görmeyenler lütfen başkalarına faydalı olması açısından yorumlarında belirtsinler. Sağlıkla kalın..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder