5/13/2015

Sevgiliye Hayvani Aşk Sözleri Sevgiliye Hayvani Lakap Takma Adlar

  Hiç yorum yok
sevgililere söylenen hayvan isimleri
Kız Erkek Sevgiliye Hayvansal Takma Adlar İsimler Lakaplar Sevgiliye Komik Haitap Sözleri

Bazı insanlar sevdiğine, nefret ettiğine, gıcık olduğuna içinden hayvansal hayvani takma isimler söyler. Bu bazen sevgiden kaynaklı olabildiği gibi, kızgınlıktan, öfkeden, kırgınlıktan, gıcıklıktan, karşı cinsin bundan hoşlanmasından dolayı börtü böcek gibi hayvansal isimlerle hitap eder. İşta aşağıdakiler bunlardan bazıları, Sizlerinde aklına gelen bir hayvansal hitap sözü olursa lütfen yorumlarınızda yazınız bizde yayınlayalım.

Kuyruklu yılanım, çift tırnaklı eşeğim, Hörgüçlü devem, Yapışkan Salyangoz, fındık kurdum, kıllı bacaklı kırayak, uzun bacaklı örümceğim, benekli uğur böceğim, Kirpi saçlım, Horoz gırtlaklım, Orkinos tipli aşkım, mercan balığı bakışlım, nankör kedim, sadık itim, tüylü bamya kurdum, aç kurdum, saldırgan ayım, kızgın boğam, tarla faresi, sözü hoş muhabbet kuşum, süslü tavusum, boyunsuz baykuşum, kelaynak kuşum, kafasını gömen deve kuşum, para sever Donalt Duck, vahşi panterim, çıngıraksız çıngıraklı yılanım, Pasif Kobram, Çalışkan arım, Kansız bitim, hercai pirem.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder