11/15/2021

Eşimi Sevdiğimi Nasıl Belli Edebilirim Nasıl Anlatabilirim

  Hiç yorum yok
Eşimi Sevdiğimi Nasıl Belli Edebilirim Nasıl Anlatabilirim
Eşinizin Sevginizden Emin Olması İçin Ne Yapabilirsiniz

Evli çiftlerin ve hatta nişanlı sözlü çiftlerinde kendi kendilerine sordukları bir soru "Acaba beni ne kadar seviyor? Beni sevdiğini hiç belli etmiyor, Beni sevdiğini hiç söylemiyor Beni gerçekten seviyormu?
Eğer ben eşimi sözlümü veya nişanlımı çok seviyorum ama ona onu ne kadar sevdiğimi söyleyemiyorum, eşime sözlüme nişanlıma olan duygularımı onunla paylaşamıyorum, eşime sözlüme nişanlıma güzel sözler söyleyemiyorum, eşimin sözlümün nişanlımın hoşlanacağı romantik sözler sarfedemiyorum diyorsanız, size bir önerimiz var.
Bazı insanlar içleri sevgiden dolup taşsada, kalbi yerinden çıkacakmış gibi çarpsada malesef duygularını karşı tarafa söyleyemezler. Ama içlerindeki sevgi ise büyüktür. Bu bir kusur veya hata değildir. Yetişme tarzından, yapısından, örnek aldığı kişiler varsa onlardan kaynaklanabilir.
Bazı kişilerde içindeki sevgiyi bilsede ille güzel romantik duygusal sözler duymak ister.
Böyle bir durum içindeyseniz, kalbinizde yüreğinizde olan duygu düşünce ve bütün güzel kelimeleri bir kağıda yazın. Ve bütün bu duygu düşünce güzel kelimeleri sevdiğiniz insana neden söyleyemediğinizide yazın. Söyleyemeyip yuttuğunuz bütün sözlerinizi yazdığınız kağıdı, sevdiğiniz eşinize sözlünüze veya nişanlınıza verin. Bu kağıdı vermekten vazgeçmeyin mutlaka verin. Emin olunki o sizi anlayacaktır ve o yazdığınız kağıdı bir ömür boyu saklayacaktır. Sizinde hem içiniz hemde kafanız rahat eder.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder