2/19/2021

Aydın Kurtoğlu'nun Söylediği Köle Tövbe Tövbe Şarkısının Sözleri

  Hiç yorum yok
Aydın Kurtoğlu'nun Söylediği Köle Tövbe Tövbe Şarkısının Sözleri
Aydın Kurtoğlu Kimdir Aydın Kurtoğlu Tövbe Tövbe Sözleri

Taverna müziğinin kralı olan ve 7 den 77 ye herkesin bildiği isim şüphesiz Cengiz Kurtoğlu'dur. Aşıklar, acı çekenler, ayrılanlar vs vs hep Cengiz Kurtoğlu şarkıları ile teselli bulmuştur.
Cengiz Kurtoğlu 5 Mayıs 1959 Artvin Arhavi doğumlu olup burcu Boğa burcudur. Cengiz Kurtoğlu'nun Orçun ve Aydın isminde 2 oğlu, Aylin ismindede 1 kızı vardır.
Son zamanlarda bir şarkı dinlemiştim ve ismi (Köle) imiş fakat dinlerken şarkının adı daha çok Tövbe Tövbe'ye yakıştırdım. Son derece başarılı bir albüm olmuş. Bu şarkının klibinide izlemiştim fakat aklıma hiç söyleyen sanatçı kim? aklıma gelmemişti. Bugün bir sohbet sırasında Köle isimli şarkıyı söylenenin kim olduğunu öğrendiğimde hemen paylaşım sitelerinde tekrar dinledim. Şarkıda yorumlama çok güzel ve başarılı.. Evet hemen söyleyim artık bu kadar yazıdan sonra:)))) Köle yani benim beğendiğim isimler Tövbe Tövbe şarkısını söyleyen sanatçı, Cengiz Kurtoğu'nun oğlu Aydın Kurtoğlu'ymuş. Ama Cengiz Kurtoğlu'nun diğer oğluda yani Orçun Kurtoğlu'da şarkılar söylüyor. Hatta Cengiz Kurtoğlu ile birlikte düetleride var.
Aydın Kurtoğlu'nun söylediği Köle isimli şarkının sözleri ise şöyle;
Kime nasıl ikna olucam derken
Karşımda gördüm seni
Dün bir bugün iki çok erken
Dedim ki dur bakalım
Sizin ordan geçince
Bizi hayal edince
Oynayan filmleri saatlerce
Dedim ki çek bakalım
İçine de siner tenine de
Bi geçirirsem seni ellerime
Pervane döne döne
İtaatkar bir köle
Neler geçiyor aklımdan
Tövbe Tövbe
Ah içim gitti
Bi sarılıp koklasam
Derdim bitti
Sararıp solmadan gel
Derde devam sabah akşam
Dönsün başın dersin dünyam
İçine de siner tenine de
Bir geçirirsem seni ellerime
Pervane döne döne
İtaatkar bir köle
Neler geçiyor aklımdan
Tövbe Tövbe

Sizi bilmem ama benim görüşüme göre 2015 yılında en popüler şarkıların başında gelecek. Yani 2015 yılının en hit şarkısı Aydın Kurtoğlu'nun Köle şarkısı olacak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder