2/19/2021

Sordum Nefreti Herkes Aynı Anlattı Sansürsüz Sevgi Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Herkes Aynı Anlattı Sansürsüz Sevgi  Şarkısının Sözleri
Sansürsüz Sevgi Dedim Sustular Şarkı Sözünün Tamamı

Hep umut verdi takvimler
Mutluluk arası sandım
Çok yalan söyledi mevsimler
Ölmüş çiçekleri ısrarla suladım

Sordum nefreti herkes aynı anlattı
Kuşlara sordum kaçtılar
Anlatın aşkı dedim herkes çok farklı
Sansürsüz sevgi dedim sustular

Türk filmlerinden gördüğümle kalmışım
Hep o mutlu sonlara aldanmışım
Bırakıp gitmişler beni, ben ağladığımla yalnız kalmışım
Yakmışlar verdiğim bütün çiçekleri, ben aynalara hep mahçup bakmışım

Sordum nefreti herkes aynı anlattı
Kuşlara sordum kaçtılar
Anlatın aşkı dedim herkes çok farklı
Sansürsüz sevgi dedim sustular

Bütün filmleri yarım bıraktılar
Bütün filmleri yalancı çıkardılar
Bütün filmleri yarım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder