- Şapur Şupur Beni Öp Çıtır Çıtır Beni Ye Şarkısının Full Sözleri

Şapur Şupur Beni Öp Çıtır Çıtır Beni Ye Onlar Acı Ben Tatlı Şarkı Sözünün Tamamı

Yine be yalnız, yine be damsız
Bir gel de gör de yan aman amansız
Şakayla makayla başlarmış işler
Gürültü patırdı kim kimi dişler
Şappur şuppur kıppır kıppır
Söyle bu devirde kim beni ister
Beni beğeneni ben ben beğenmem
Benim beğendiğimi ise beni beğenmez
Yoksa ben tipsiz miyim hee?

Hop diyorsun hiç aldırmıyor
Hop diyorsun dönüp bakmıyor
Başkaları napıyor şap ayarlıyor
Yoksa ben zurna mıyım be?

Yanına çağırdı beni hayret ettim
Ulan tamam şimdi iş oldu dedim
Umarım benden pahalı içecek istemez
İştende yeni kovuldum param yetmez
Gel bi şeyler içelim demez mi bana
Elimi tutup götürmez mi bara
O istedi votka ben bir bardak su
Bardağa baktım içi buz dolu
Napıyorsun dedim barmen aklın başında mı?
Her neyse bizim ki votkayı yudumladı
Herhalde yaradı yanıma yanaştı
Gömleğimin üst düğmesini açtı
Fırsat bu fırsat aman kaçırma sırası geldi artık söyle bana.

Şapur şupur beni öp
Çıtır çıtır beni ye
Onlar acı ben tatlı
Benden başka böyle var mı?

Dum dum dumduma ben tüküreyim
Güm güm başımalıp bir yerlere gideyim
Öldüm bittim bittim ben
KONUŞMA KISMI
Hiç böyle olmamıştım uzun zamandır
Telefonum çaldı arayan babamdır
Nerdesin ulan sen 
Burdayım baba
Evin yok mu senin tuuu gelme bi daha

Ulan evden de kovuldum işten de kovuldum
İş yok güç yok, para yok ev yok
Sustum sustum, kustum kustum kim ne dediyse sustum
Önümdeki fıstık konuştu konuştu da aklımı da uçurdu
Hayal mi gerçek mi rüya mı masal mı
Çıkar mı çıkmaz mı tutar mı tutmaz
Sorular sorular aklımdaki sorular
At bunları bir kenara
Çünkü karşımdaki yeter bana.
- Şapur Şupur Beni Öp Çıtır Çıtır Beni Ye Şarkısının Full Sözleri - Şapur Şupur Beni Öp Çıtır Çıtır Beni Ye Şarkısının Full Sözleri Reviewed by bizim zaman on 10/08/2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Yorumlarınızla Bize Destek Olabilirsiniz

Blogger tarafından desteklenmektedir.