2/19/2021

- Samanlıkta Kaldıramadım Samanlıkta Zühtü Ben Sana Kandım Zühtü Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Samanlıkta Kaldıramadım Samanlıkta Zühtü Ben Sana Kandım Zühtü Şarkısının Sözleri
Amanını Yandım Zühtü Sesinede Yandım Zühtü Şarkı Sözünün Tamamı

Samanlıkta kaldıramadım samanı da zühtü
Ben sana kandım zühtü
Şimdi geldi sarılmanın zamanı da zühtü
Ben sana yandım zühtü
Amanını yandım zühtü
Sesine de kandım zühtü
Hele hele yandım zühtü
Sazına da kandım zühtü

Evlerine varamadım köpekten de zühtü
Ben sana kandım zühtü
Ben uçkuru çözemedim ipekten de zühtü
Ben sana yandım zühtü
Amanını yandım zühtü
Sesine de kandım zühtü
Hele hele yandım zühtü
Sazına da kandım zühtü
Zühtü, hele hele zühtü
Zühtü, hele hele zühtü

Amanını yandım zühtü
Ben sana kandım zühtü
Sesine de yandım zühtü
Sazına da kandım zühtü

Amanını yandım zühtü
Sesine de kandım zühtü
Hele hele yandım zühtü
Sazına da kandım zühtü
Zühtü, hele hele zühtü
Zühtü, hele hele zühtü.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder