11/15/2021

- Evli Erkekler Eşlerine Neleri İtiraf Eder? Erkekler Eşlerine Hangi İtirafları Eder?

  Hiç yorum yok
Erkekler Eşlerine Hangi İtirafları Eder
Erkeklerin Eşlerine İtirafları, Erkekler En Çok Ne İtiraf Eder? Kocaların Eşlerine İtirafları

* Gerçeği itiraf ediyim o çiçekleri ben bahçeden toplamıştım
* Yaaa aslında annemgile gidecek olmasaydık bugünkü kavgada sen haklısın demiyecektim.
* Doğum yaptığın an yukarı çıkarmıyorlar dediğim yalandı. O zaman fırsat bulmuşken arabayı tamire götürmüştüm. Ama yine bizim iyiliğimiz içindi. Arabayı yaptırmasam bir kaza falan olsa dahamı iyi?
* Hayatım bugün cenaze sebebiyle senin doğum gününü hatırlayamadım. (ölen kişi kadının amcası, doğumgününü kutlamayanda kadının kocası, doğum günü olanda kadın)
* Sen istiyorsun diye bu evde oturuyorum, bana kalsa 1 gün bile durmam.
* Sana o kıyafet yakışmamış demiştim ya hani, aslında çok yakışmıştı ve ben seni çok kıskandım. Benim gördüğüm güzelliği başka erkeklerin görmesini istemediğim için yakışmamış demiştim.
* Hayatım o an tatsızlık çıkmasın diye birşey söylemedim ama yaptığın şey çok yanlıştı.
* Hayatım biraz tavırlarına dikkat et, hep benmi söyleyeceğim sana nerede nasıl davranacağını.
* Geçen sene çok kilo almıştın ama o zamanlar moralin bozulmasın diye sana gayet iyisin demek zorunda kaldım. Ama şimdi tam formundasın.
* Bozuntuya vermedim ama, evin sahibi kadının yaptığı yiyecekleri tiksinerek yedim. Onu en güzel sen yapıyorsun. Belkide damak tadım senin yemeklerine alıştığı için olabilir.
* Evlendiğimizde sen çok cılızdın kupkuru bişeydin. Ama şimdi zımba gibisin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder