2/19/2021

Elindeki Sevinçleri Biraz Pay Etseydin Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Elindeki Sevinçleri Biraz Pay Etseydin Şarkısının Sözleri
Elimdeki Bütün Sevinçleri Bölüşmüştüm Şarkı Sözünün Tamamı

Büyümeye çalışan sevgiler beliriyor
Yıllanmış yıpranmış kalbimde
Amaçsız bazı engeller görünüyor
Anlaşılmaz şu kadınsı hallerinde

Çok savurdum sizi bağışlayın hayallerim
Aldattı beni o imgeli sözleri

Hep çocuktum tuzaklara düşmüştüm
İlk aşkın tüm renklerini görmüştüm
Ağlatıp umursamadan üzsende
Elimde ki bütün sevinçleri bölüşmüştüm
Yüzünde biraz tebessüm görseydim
İstanbul'a şarkılar mı söylerdim?
Ağlatıp umursamadan üzsende
Elinde ki sevinçleri biraz pay etseydin

Zamansız kimi hüzünler yaşıyorum insanlar arasında yürürken
Güneşli havalarda bile uyuyorum sen ellerle çıkıp eğlenirken

Çok savurdum sizi bağışlayın hayallerim
Aldattı beni o imgeli sözleri.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder