2/19/2021

- Çatlasın Tüm Düşmanlar Ben Çılgın Gibi Seviyorum Şarkısı Söz Beste Kimin Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Çatlasın Tüm Düşmanlar Şarkısı Söz Beste Kimin Full Sözleri
Çatlasın Tüm Düşmanlar Ben Kendimden Geçiyorum Şarkını Kim Yazdı Müzik Beste Kimin

Eskiden bir tatsızdım
Yanlıştım doğruldum
En beter günlerde
Sensiz kavruldum

Yalan aşkla çarpıştım
Hep kendime yokuş oldum
İlacımsa mutluluktu
Sen yoktun

Takmazdım işten başka
Vakit yoktu böyle aşka
Basmazdım yanlış notaya
Sen yoktun

Çatlasın tüm düşmanlar
Ben çılgın gibi seviyorum
Çatlasın tüm düşmanlar
Ben kendimden geçiyorum

Günlerim hep yorgundu
Gecelerse kavgasız
Aradığım duygu buydu
Sen yoktun

Sakin gitti çılgın geldi
Yepyeni bir tat verdi
Haydi bakalım kaptın beni rastgelsin
Söz Müzik Kenan Doğulu olduğunu düşünüyoruz. Doğruyu bilen arkadaşlar yorumlarında belirtirlerse seviniriz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder