2/19/2021

- Bu Günüm Sensiz Geçti Cehennemde Bir Asırdı Sanki Şarkısı Söz Beste Kimin Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Bu Günüm Sensiz Geçti Cehennemde Bir Asırdı Sanki Şarkısı Söz Beste Kimin Full Sözleri
Gözlerim İflas Etti Çığrından Çıktı Gözyaşlarım Şarkını Kim Yazdı Müzik Beste Kimin

Bugünüm sensiz geçti
Cehennemde bir asırdı sanki
Gözlerim iflas etti
Çığrından çıktı göz yaşlarım

Hani herşeyindim bensiz sen yoktun
Ayrılamazdık ya
Gül dudaklım sihir gözlüm dön

Hani herşeyindim sensiz ben yoktum
Ayrılamazdık ya
Gül dudaklım sihir gözlüm dön

Karabulutları sensizliğin
Çöküyor üstüme yavaş yavaş
Çiçeğimin renkleri bir bir soluyor
Sensiz günlerde pembeler nerde

Yanarım ben sensizliğime
Doyamam senin sevgine
Bağlarım kopar uçarım gökyüzüne

Umutlar gelip geçer
Mutluluklar bir an sürer
Sensizlik canım ölümden beter
Söz Kenan Doğulu
Müzik Ozan Doğulu

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder