2/19/2021

- Ağlama Anne Benim İçin Ağlama Şarkısı Söz Beste Kimin Full Sözleri

  Hiç yorum yok
 Ağlama Anne Benim İçin Ağlama Şarkısı Söz Beste Kimin Sözleri
Ağlama Anne Benim İçin Ağlama Bende Herkes Kadar Aldım Acılardan Şarkını Kim Yazdı Müzik Beste Kimin

Ah ne hayatlar ümidiyle
zamansız yollara düştük
ilk yenilen biz değildik elbet
gün oldu dünyaya küstük

Ağlama anne benim için ağlama
bende herkes kadar aldım acılardan
ağlama anne benim için ağlama
bende herkes kadar yandım

sen ne olur cocuklugumu sakla
tek kalan bu elimde avucumda
aglama anne benim icin ağlama

Her birimiz baska bir hikaye
anne bu ayrılıklar niye
sen yine bir ninni söyle bana
yavrum uyusunda büyüsün diye

Ağlama anne benim icin ağlama
bende herkes kadar aldım acılardan
ağlama anne benim icin ağlama
bende herkes kadar yandım
sen ne olur çocukluğumu sakla
tek kalan bu elimde avucumda
ağlama anne benim icin ağlama
Söz Sezen Aksu
Müzik Kostas Mountakis
Düzenleme Norayr Demirci

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder