9/09/2021

Senfonik Neşet Ertaş Türküleri Mersin Devlet Opera ve Balesi Sanatçıları Konseri

  Hiç yorum yok
Senfonik Neşet Ertaş Türküleri Mersin Devlet Opera ve Balesi Sanatçıları Konseri
Senfonik Neşet Ertaş Türküleri Konseri

Türkü denince ilk gelen isimlerden halk ozanı çok değerli rahmetli Neşet Ertaş akla gelir. Mersin Devlet Opera ve Balesi sanatçıları Neşet Ertaş Türküleri Konserinde yer aldı. Ben az önce Kral Tv den izledim.Olağanüstü bir konserdi. Sayfamda bu konuya yer vermezsem olmazdı. Senfonik Neşet Ertaş Türküleri Konserini başka kanallar verdimi bilmiyorum. Çünkü ben tesadüfen denk geldim ve Kral Tv'ye bir girdim giriş o giriş... Senfonik Neşet Ertaş Türküleri Konseri vardı ve başka kanalları gezemedim bile...
Bütün Mersin Devlet Opera ve Bale sanatçılarının ağzına, sesine sağlık. O güzelim türküler, bir başka güzel boyut kazanmış. Konserin tamamının videosunu koymak isterdim ama telif haklarına saygımızdan dolayı kısacık bir bölüm koydum.
Bazı durumlardan dolayı sayfamızdan video kaldırılmıştır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder