2/19/2021

Fikrimin İnce Gülü Şarkısını En Güzel Söyleyen Kim? Fikrimin İnce Gülü Sözleri

  Hiç yorum yok
Fikrimin İnce Gülü Şarkısını Söyleyen Kim
Fikrimin İnce Gülü Şarkısını En Güzel Söyleyen Sanatçı Kim? Fikrimin İnce Gülü Şarkısının Sözleri

Fikrimin İnce Gülü şarkısının sözyazarı bilinmiyor fakat bestekârı Muallim İsmail Hakkı Bey yapmıştır.
Muallim İsmail Hakkı Bey'in bestesi olan Fikrimin İnce Gülü şarkısını en güzel hiç kuşkusuz Müzeyyen Senar Hnaımefendidir.
Fikrimin İnce Gülü şarkısını daha başka dinlediğim sanatçılardan en güzel yorumlayanların ikinci sırasını ise İncesaz'dır.
Bu güzel eseri  Fikrimin İnce Gülü şarkısını Sertab Erener, Şevval Sam ve çeşitli sanatçılarda seslendirmiştir.

Fikrimin İnce Gülü Şarkısının Sözleri
Fikrimin İnce Gülü
Kalbimin şen bülbülü
O günki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni

Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
O Günki gördüm seni
Yaktın ah yaktın beni

Leblerin leblerimde
Ellerin Ellerimde
O günki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni

Leb ne demek?
Leb eski dilde dudak anlamına gelir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder