12/12/2013

Zuhal Saati Hangi Vakittir? Zikir Çekmek İçin Zuhal Saati Ne Zamandır?

  4 yorum
Zuhal Saati esmaları zikirleri
Zikir Çekmenin Zuhal Saati Ne Vakitlerdir?

Malumdurki her Zikrin belli bir zamanı vardır. Zuhal saatide zikir saatlerinden biridir. Zuhal saatleri günleriyle birlikte aşağıda verilmiştir.

1- Pazar günleri öğlenle ikindi arası vakit yani mabeyn vakti.
2- Pazartesi günleri kuşluk vakti.
3- Salı günleri ikindi vakti.
4- Çarşamba günleri güneş tepedeyken yani zeval vakti.
5- Perşembe günleri akşam vakti.
6- Cuma günleri öğlen vakti.
7- Cumartesi günleri sabah vakti.
Yayınımızı faydalı bulduysanız lütfen +1 leyin...!

4 yorum :

  1. Cok faydali seyler

    YanıtlaSil
  2. Selamun aleykum biri canımı öyle yaktı ki hem yalan söyledi hem kandırdı hemde üstüne üstlük hiçbiri olmamış gibi beni suçluyor böyle kişilerin başkaların canını yakmaması için Allahım hepsını ıslah etsin böyle bir anda Allahım sitenizi buldurdu ınsaAllah zuhal vakti Allah muktedırdır diyorum başka ne okuyabilirim bilmiyorum Rabbime havale ettim ınsaAllah görürüm sonunu ınsaAllah düzelir

    YanıtlaSil
  3. benim köpegim 7 gün önce kayıp oldu.bu zikir köpegimin bulunması içinde gçerlimidi.bilgi verirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil