10/06/2021

Eskiden Minibüs Arkasına Yazılan Yazılar Neler? Klasik Araba Arkası Yazıları

  Hiç yorum yok
dolmuş yazıları
Eski Klasik Araba Minibüs Dolmuş Arkası Yazıları
Günümüzde olduğu kadar, eskidende arabaların arkasına çeşitli yazılar yazdırmak modaydı. Özelliklede dolmuşculuk yapanlar, dolmuşlarının yani minibüslerinin arkasına şoför ve şoförlükle ilgili yazılar yazdırırlardı. Her ne kadar klasik yazılar olsada, şimdi geriye dönüp baktığımızda geçmişten anılarımızı bir nebze hatırlattığından dolayı yüzümüze "ne günlerdi beee" diyerek bir tebessüm katıyor. Bizde o eski günlerde arabaların arkasına yazılan o klasik yazılardan bir kaç tanesini yayınlamak istedik.

*Aşıksan Vur saza, Şöforsen Bas Gaza.

*Sevene Can Feda, Sevmeyene Elveda.

*Sen Batan Bir Güneş, Ben Yollarda Çilekeş.

*Şöforün Bahtı Kara, Muavinin Gönlü Yara.

*Gaz Fren Şanzuman, Halim Duman.

*Sev Beni, Seveyim Seni.

*Aşk Bir Otobüstür Binmesini Bilmeli, Son Durağa Gelmeden İnmesini Bilmeli.

*Bana Hava Atma, Havan Kime Yabancı.

*Kapılma Rüzgarıma, Sende Aldanırsın.

*Sollama Beni, Sollarım Seni.

*Geçme Beni,Ezerim Seni.

*Dünya Dikenli Bir Hayat, Sevenlerdemi Kabahat.

*Yaklaşma Toz Olursun, Geçme Pişman Olursun.

*Çilemse Çekerim, Kaderimse Gülerim.

*İstedim Vermediler, Sen Şöforsün Dediler.

*Emeğimiz Bilek Zoru, Allahım Sen Bizi Koru.

*Aşk Bir Sudur, İç İç Kudur.

*Aşkı Çekene, Derdi Bilene Sor.

*Aşk Çekenin, Yol Gidenin.

*Kabahat Sende Değil, Seni Sevende.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder