2/19/2021

Seyre Dursun Aşk Şakısını Kim Yazdı Seyre Dursun Aşk Şarkısını Kim Besteledi

  Hiç yorum yok
Seyre Dursun Aşk Şarkısı kimin
Seyre Dursun Aşk Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Seyre Dursun Aşk Sözleri

Seyre Dursun Aşk isimli şarkının sözleri Gülşen'e aittir. Bestesi ise Gülşen ve Ozan Çolakoğlu birlikte yapmıştır. Seyre Dursun Aşk isimli şarkıyı sanatçı Gülşen 2013 yılında piyasaya çıkardığı Beni Durdursanmı isimli albümde 9. sırada akustik olarak yer vermiştir.
Gülşen dışında Seyre dursun aşk şarkısını başka sanatçılarda seslendirmiş olup özelliklede ses yarışmalarında yorumlamak için yarışmacıların tercihlerinin başında gelmektedir.
Seyre Dursun Aşk isimli şarkı Gülşen ve Ozan Çolakoğlu'nun birlikte imza attıkları başarılı çalışmalardan sadece biridir.

Seyre Dursun Aşk Sözleri:
Ah ah ki ne ah
Olmuyor geceler sabah
Mecbur ayrılığının yasını
Kalpten ağrıların en hasını
Kalmasın yerde gözyaşımı geri al

Gel sarıla sarıla uyut
Ya da uyutma
Seyre dursun aşk
Sevişe sevişe konuş
Sakın ha susma

Yar ya beni öldür
Ya da beni belalın say

Yar ya beni öldür
Ya da beni helalin say

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder