2/19/2021

Sende Başını Alıp Gitme Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Sende Başını Alıp Gitme Sözleri

  Hiç yorum yok
Sende Başını Alıp Gitme Sözleri
Sende Başını Alıp Gitme Şarkısını Kim Yazdı Sende Başını Alıp Gitme Şarkısını Kim Besteledi

Sende Başını Alıp Gitme şarkısının sözleri rahmetli Cem Karaca, bestesi ise sanatçı Nil Burak imzasını taşımaktadır.
Sende başını alıp gitme şarkısını kimimiz ilk olarak Cem Karaca'dan, kimimizde ilk olarak Nil Burak'tan dinlemişizdir. Günümüzde hala popülerliğini koruyan şarkı bir çok sanatçı tarafındanda seslendirilmiştir.

Sende Başını Alıp Gitme Sözleri:
Ben suyumu kazandım da içtim.
Ekmeğimi böldüm de yedim.
Alkışı duydum, ihaneti gördüm.
Sesim de oldu, sessizliğimde.
Seviştiğimde oldu benim.
Sende başını alıp gitme ne olur. ne olur tut ellerimi.
Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar,
Hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar.
Sende başını alıp gitme ne olur. ne olur tut ellerimi.
Ne olur.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder