2/19/2021

Nazar Değmesin Şakısını Kim Yazdı Nazar Değmesin Şarkısını Kim Besteledi

  Hiç yorum yok
Nazar Değmesin Şarkısını Kimin
Nazar Değmesin Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Nazar Değmesin Sözleri

Nazar Değmesin şarkısının sözü ve bestesi Gülşen'e aittir. Gülşen'den dinlediğimiz bu güzel şarkıyı sanatçı Gülşen 2004 yılında çıkardığı Of Of isimli albümünde 9. sırada yer vermiştir. Nazar Değmesin isimli güzel şarkıyı daha sonra başka sanatçılarda seslendirmiştir.
Hala günümüzde büyük bir zevkle söylenen vede dinlenen şarkı yıllar geçsede hit parça olarak kalmaya devam edecektir.

Nazar Değmesin Sözleri:
Neyine güveniyor kalbim
Boyumdan büyük bu sevda
En zorunu buldum aşkın
Kendini bana sakla
Yaşamazsam bugünü
Hayat beni bağışlamaz
Yarını bilmem unut dünü
Sana zararım dokunmaz
Bozuyorum aşk orucumu
Yıllar sonra seninle
Aşığım, hayranım her bir zerrene
Bakmaya kıyamadım birkez yüzüne
Nazar değmesin, eğilsin alem dizine

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder