2/19/2021

Kop Gel Günahlarından Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Kop Gel Günahlarından Sözleri

  1 yorum
Kop Gel Günahlarından Sözleri
Kop Gel Günahlarından Şakısını Kim Yazdı Kop Gel Günahlarından Şarkısını Kim Besteledi

"Kop Gel Günahlarından" isimli şarkının söz bestesi Yıldız Tibeye aittir.
Bu şarkı ilk olarak 1995 yılında Deniz Seki'nin "hiç kimse değilim" albümünde yer almıştır.
"Kop Gel Günahlarından" şarkısını ilk seslendirende Deniz Seki'dir.
"Kop Gel Günahlarından" şarkısını daha sonra 2007 yılında bir başka sanatçı tarafından seslendirilmiş ve albüme konmuştur.
2007 yılında "neden" isimli albümde "Kop Gel Günahlarından" şarkısına yer veren ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses'tir.

Kop Gel Günahlarından Sözleri:
Söndü içimin ateşi bitti
Bıktım yalanlarından
Zorla ele avuca sığmaz aşk
Kop gel günahlarından

Nazın sitemin belli değil
Ben senin neyinim anlamadım
Sevda ateşin aynı değil
İlk defa üşüyorum kollarında

Kim bu gözlerindeki yabancı
Yaralar beni yüreğimden
Hani ben olacaktım yalancı
Başımın tacı

Bugünün yarınları günahkar
Yakanı bırakmaz ellerim
Hani ben olacaktım yalancı
Başımın tacı.

1 yorum :