2/19/2021

Kendim Ettim Kendim Buldum Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Kendim Ettim Kendim Buldum Sözleri

  1 yorum
Kendim Ettim Kendim Buldum Sözleri
Kendim Ettim Kendim Buldum Şarkısını Kim Yazdı Kendim Ettim Kendim Buldum Şarkısını Kim Besteledi

Kendim Ettim Kendim Buldum  türküsünün sözleri ve bestesi Rahmetli Neşet Ertaş imzası taşımaktadır. Kendim Ettim Kendim Buldum türküsünü 1988 yılında albüm ismi olmuş ve albümde yer alan türkü olmuştur.
Kendim Ettim Kendim Buldum yada diğer anılan ismi ile Karadır Şu Bahtım Kara isimli türküyü Neşet Ertaş dışında bir çok sanatçı seslendirmiştir. Bu sanatçılardan biri Kıraç yorumudur.

Kendim Ettim Kendim Buldum Sözleri:
Karadır bu bahtım kara
Sözüm kar etmiyor yare
Yüreğimi yaktı nara
eyvah eyvah eyvah ey

Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum
eyvah eyvah ey

Bilmez yar gönlümden bilmez
Akar gözyaşlarım dinmez
Bir kere yüzüme gülmez
Eyvah eyvah eyvah ey

Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum
eyvah eyvah ey

Söylerim sözüm almıyor
O yar yüzüme gülmüyor
Garip gönlümü bilmiyor
Eyvah eyvah eyvah ey

Kendim ettim kendim buldum
Gül gibi sararıp soldum
eyvah eyvah ey

1 yorum :