2/19/2021

Bozuyorum Yeminimi Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Bozuyorum Yeminimi Sözleri

  Hiç yorum yok
Bozuyorum Yeminimi Sözleri
Bozuyorum Yeminimi Şakısını Kim Yazdı Bozuyorum Yeminimi Şarkısını Kim Besteledi

Sözlerini Yıldız Tilbe yazmış olduğu "Bozuyorum Yeminimi" isimli şarkının bestesini Bülent Özdemir yapmıştır.
"Bozuyorum Yeminimi" şarkısı ilk olarak 1996 yılında Hazal,Yıldız Tilbe'nin Sevdalım albümünde yer almıştır.
"Bozuyorum Yeminimi" isimli şarkı daha sonra 2010 yılında Demet Akalın ve Ziynet Sali'nin Zirve isimli albümünde yer almıştır.

Bozuyorum Yeminimi Sözleri:
Bitti güvenim
Hakkın olamaz bu aşk senin
Çabam boşuna
Bitmedi yalan sözlerin

Gelmiyor içimden dur demek sana
Gönüllüyüm gidişine ah yolun açık ola
Gelmiyor içimden kal demek sana
Bozuyorum yeminimi güle güle aşkım

Ah gelemedim görmemezlikten sitemleri
Yediremedim gururuma ihaneti
Ya seni ya kendimi terk etmeli

Yeter gelemedim görmemezlikten sitemleri
Yediremedim gururuma ihaneti
Ya seni ya kendimi vuracağım çek git

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder