2/19/2021

Aşkın Mapushane Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Aşkın Mapushane Sözleri

  1 yorum
Aşkın Mapushane Sözleri
Aşkın Mapushane İçinde Ben Mahkum Şarkısını Kim Yazdı Aşkın Mapushane Şarkısını Kim Besteledi

"Aşkın Mapushane" şarkı sözü Mustafa Alpagut
"Aşkın Mapushane" beste Mustafa Alpagut.

"Aşkın Mapushane" şarkısı ilk olarak Haluk Levent seslendirmiştir. Haluk Levent 2001 yılında çıkardığı KRAL ÇIPLAK isimli albümünde Aşkın Mapushane şarkısına yer vermiştir.

"Aşkın Mapushane" şarkısını seslendiren başka profesyonel sanatçılar olduğunu bilen ziyaretçilerimiz varsa, yorumlarında belirtlemeleri halinde müzik bilgisine katkıda bulunmuş olacaklardır. Sağlayacağınız katkılar için şimdiden teşekkür ederiz...!

Aşkın Mapushane Sözleri:
Keşke seni tanımamış
Keşke sevmemiş olsaydım
Zincire vurulmuş gibi
Sana bağlı kalmasaydım

Aşkın mapusahane
İçinde ben mahkum
Saçların parmaklık
Gözlerin gardiyan oldu
İçinde ben ziyan oldum

Alın yazımda varmısın
Kalbimi benden çalmışsın
Sensizliği bir duman gibi
Sigaranda beni yakmışsın

1 yorum :

  1. Aşkin maphushane çok eski bir şarkidir.Ilk defa 1970 li yillarda seslendirildi.Selçuk Ural seslendirdi.

    YanıtlaSil