2/19/2021

Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Sözleri

  Hiç yorum yok
Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Sözleri
Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Şarkısını Kim Yazdı Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Şarkısını Kim Besteledi

Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor şarkısının söz ve bestesi Selami Şahin imzasını taşımaktadır.
Şarkıyı Selami Şahin dışında Ümit Besen gibi profesyonel sanatçılar ile amatör ses sanatçıları tarafındanda yorumlanmıştır.
Alıştım Sana Bir Tanem ismi ilede anılan şarkı Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor, bu sıralar ses yarışmalarında yarışmacıların seslendirmekte tercih ettikleri şarkılar arasında yer alıyor.

Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor Sözleri:
Alıştım sana bir tanem
Alıştım her gün görmeye
Bir nefes gibi muhtacım
Sevilmeye sevmeye

Her sabah uyandığımda
Seni bulurdum yanımda
Yokluğun bir zehir gibi
Dolaşıyor kanımda

Alışmak sevmekten daha zor geliyor
Alışmak bir yara bağrımda kanıyor

Sen yoksun kollarım boşluğu sarıyor
Alıştım bir tanem alıştım sana

Alıştım sana bir tanem
Yokluğuna dayanamam
İnan sensiz kaderimle
Tek başına savaşamam

Ben seninle varolmuşum
Ben seninle bir sarhoşum
Sen yanımda olmayınca
Gayesizim bomboşum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder