12/30/2021

Milli Eğitim Bakanı Kimdir ve Milli Eğitim Bakanlığının Birimleri Nedir

  Hiç yorum yok
Milli Eğitim Bakanlığının Birimleri
Milli Eğitim Bakanlığının Birimleri Nedir? Milli Eğitim Bakanı Kimdir?

Milli Eğitim Bakanlığı:
Milli Eğitim Bakanlığı 1920 yılında kurulmuştur. Kısa yazılışı MEB'dir.
Adres: 06640 Çankaya-Ankara

Milli Eğitim Bakanlığınına Bağlı Merkez Teşkilatı Müdürlükleri:
1- Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
2- Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
3- Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
4- Din Öğretimi Genel Müdürlüğü
5- Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü
6- Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü
7- Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü
8- Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü
9- Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü
10- Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü
11- İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü
12- Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü
13- Özel Kalem Müdürlüğü

Milli Eğitim Bakanlığınına Bağlı Merkez Teşkilatı Müşavirlikleri:
1- Hukuk Müşavirliği
2- Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği

Milli Eğitim Bakanlığınına Bağlı Merkez Teşkilatı Başkanlıkları:
1- Rehberlik ve Denetim Başkanlığı
2- Strateji Geliştirme Başkanlığı
3- Bilgi İşlem Grup Başkanlığı
4- İnşaat ve Emlak Grup Başkanlığı

Milli Eğitim Bakanlığınına Bağlı Yurtdışı Teşkilatı Birimleri:
1- Büyük Elçiliklerin Eğitim Müşavirleri

Milli Eğitim Bakanlığınına Bağlı Taşra Teşkilatı Birimleri:
1- İl Eğitim Müdürlükleri
2- Okullar

Milli Eğitim Bakanının Adı Nedir ve Hangi Tarihte Nerede Doğdu?
Milli Eğitim Bakanı: Nabi Avcı'dır.
Nabi Avcı Doğum Tarihi: 8 Ekim 1953
Nabi Avcı Doğum Yeri: Bilecik
Nabi Avcı Burcu: Terazi'dir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder