9/09/2013

Açıköğretim Fakültesi Adres Telefon Numaraları

  Hiç yorum yok
Açıköğretim Fakültesi Adresleri
Açıköğretim Fakültesi Telefonu ve Öğrenci İçin Önemli Bilgiler

Bir çok ziyaretçimizden gelen istek üzerine Açıköğretim iletişim bilgileri ve telefon numaralarını yayınlıyoruz. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinin adresi: Yunus Emre Kampüsü, Tepebaşı Posta Kodu 26470 Eskişehir. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinin basın ve halkla ilişkiler telefon numarası: 0 222 335 05 81 / 2776. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinin Fax Numarası: 0 222 320 07 58. Açıköğretim Etkileşim Merkez Numarası: 444 10 26.

Yukarıdaki bilgilere ilaveten, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenci belgesi nasıl alınır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi askerlik tecil işlemleri nasıl yapılır, yabancı ülkelerce istenen öğrenci belgeleri ve diğer belgeler nasıl onaylanır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi büro sınav merkezi ve kişisel bilgi değişiklikleri nasıl yapılır, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi yeniden öğrenci kimlik veya tanıtım kartı düzenlemesi, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi ders kitaplarının dağıtımı, kayıt silme, önlisans yazısı, başarı belgesi, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi mezuniyet ve sonrası işlemler, diploma, lisans bölümünde okurken önlisans diploması alınması, yeniden lisans ve önlisans diploması düzenlenmesi, not durum belgesi (transkript), ders içerikleri (müfredat), onur ve yüksek onur belgesi bilgilerine ulaşabileceğiniz linki veriyoruz.
Yukarıdaki açıköğretimin merkez büro ve AÖF bürolarının verdiği hizmet bilgilerine ulaşmak için lütfen Arama bölümünü kullanabilirsiniz..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder