2/19/2021

Tek Sevenim Sen Olsan Şarkısını İlk Kim Söyledi Tek Sevenim Sen Olsan Sözleri

  Hiç yorum yok
Tek Sevenim Sen Olsan
Tek Sevenim Sen Olsan Şarkısını Kim Söylüyor?

Müzik listelerinin 3. sırasında yer alan şarkı ve sanatçı ise; TEK SEVENİM SEN OLSAN şarkısı ile Yıldız Tilbe yer alıyor. 2013 yılında çıkardığı ve yeniden eskiler arabesk isimli albümünde Yıldız Tilbe Tek Sevenim Sen Olsan isimli parçaya ilk sırada yer vermiş. Tek Sevenim Sen Olsan isimli şarkıyı ilk olarak Gülden Karaböcek'ten dinlemiştik.
Yıllardır dillerden düşmeyen ve günümüzdede hit olan hatta müzik listelerinin birinci sırası zorlayan şarkı tek sevenim sen olsan sözleri şöyledir;

TEK SEVENİM SEN OLSAN
Bilki durmaz koşardım
Tek sevenim sen olsan
Kanatlanır uçardım
Gel diyenim sen olsan

Katlanırdım her derde
Zevk bulurdum kederde
Beni her an her yerde
Bekleyenim sen olsan

Gün ederdim yılımı
Güldürürdün falımı
Gece gündüz yolunu
Bekleyenim sen olsan

Sorma kalbim ne için
Ağlıyor için için
Ölürdü senin için
Tek sevenimsen olsan

Katlanırdım her derde
Zevk bulurdum kederde
Beni her an her yerde
Bekleyenim sen olsan

Gün ederdim yılımı
Güldürürdün falımı
Gece gündüz yolunu
Bekleyenim sen olsan.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder