6/26/2013

Seçmeli Dersler Neler, Hangi Dersler Seçmeli Ders

  Hiç yorum yok
Seçmeli Dersler
2013-2014 Seçmeli Dersler Hangileri? Seçmeli Derslerin Konuları Neler?

Milli Eğitim Bakanlığı'nın resmi sitesinde Seçmeli derslerin tanıtımları yer alan sayfada hangi dersi seçmek istiyorsanız, o dersin tanıtım videosunu izleyerek almak istediğiniz dersler seçiminizi yapabilirsiniz.
Seçmeli derslerin başlıkları ve içeriğindeki konular aşağıda verilmiştir.

Din ve Ahlâk bölümünden Kuran'ı Kerim, Hz. Muhammed'in hayatı ve temel dini bilgiler dersleri
Dil ve Anlatım bölümünden Okuma becerileri, Yazarlık ve yazma becerileri dersleri
Yabancı Dil bölümünden yabancı dil dersi
Fen Bilimleri ve Matematik bölümünden Bilim uygulamaları, matematik uygulamaları ve bilişim teknolojileri ve yazılım dersleri
Sanat ve Spor bölümünden Görsel sanatlar, müzik, spor ve fiziki etkinlikler, drama ve zekâ oyunları dersleri
Sosyal Bilimler bölümünden Hukuk ve adalet, halk kültürü dersleri.
Kaynak: eba.gov.tr

Milli Eğitim Bakanlığı seçmeli derslerin tanıtım videolarını aşağıdaki adresten izleyebilirsiniz.
http://www.eba.gov.tr/secmeliders

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder