3/08/2013

İstanbul Büyükşehir Belediyesi İş Başvuru Formu

  4 yorum
ibb İş Başvuru Formu
İstanbul Büyükşehir Belediyesi İş Başvurusu CV Formu

Misyonu, Medeniyetlerin buluşma noktası İstanbul'a karşı tarihi sorumluluğumuzun gereğini yerine getirerek şehrin yaşam kalitesini artırma, özgün kimliğini pekiştirme ve saygın bir dünya şehri haline gelmesine katkı sağlama adına; yerel hizmetleri adaletli, kaliteli, gelişime açık, verimli ve etkili bir yönetim anlayışı ile sunmak olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde çalışmak isteyenler, kurumun insan kaynakları CV formunu doldurmaları gerekmektedir. İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde ihtiyaç halinde insan kaynakları CV formu doldurmuş olanlar değerlendirmeye alınırlar.
İBB İstanbul Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları CV Formu adresi: http://application2.ibb.gov.tr/pdcb/

4 yorum :

  1. Selamin aleykum güzel insan ben belediyede iş ariyorum her iş olsa yaparim telefon 05061693800

    YanıtlaSil
  2. Selemün aleyküm ben belediyede iş ariyorum? 05392125306

    YanıtlaSil
  3. Selemün aleyküm agırvasta şöförüyüm 10 yıllık deneyimliyim bütün evraklarım mevcut src pisko ed ehliyet iş arıyorum 2 cocugum var öyrenci magdur durumdayım sizden ricam saygilar 0545 6343109 acil işe ihtiyacim var alakadar olursaniz makbule gecer

    YanıtlaSil
  4. 10 yildır tır şöförlügü yapmakdayım calıştıgım şirket bütun elema cıkışı yaptı şüan boşum işe ihtiyacim var magdurum 2 cucugum var öyrenci dizden ricam bans çöp tırlarında iş verirseniz vocuklarımı rahst bir şekilde okuturum tlf 05456343109

    YanıtlaSil