9/24/2021

Uzayda Karadelik Varmı? Uzayda Var Olduğu Söylenen Karadelik

  Hiç yorum yok
Uzayda Olduğu Söylenen Karadelik
Uzayda Karadelik Varmı? Uzaydaki Karadelik Kuranda Varmı?

Gökyüzünde kara delik var deniliyor. Bana göre gökyüzünde karadelik falan yoktur. Daha önceleri uzayda karadelik varmış acaba nasıl birşey diye düşünüp ürperirdim nedeni ise bir insanın düşündüğü gibi nereye gittiği belli olmayan cisimleri yok eden görünmeyen bir kapı gibi gelirdi bana. Ama geçen gün bir tesadüf eseri Kur-an'ı Kerim'de bir ayet gördüm. Ayette şöyle yazıyordu:  “ Üstündeki göğe bir kere bakmazlar mı, onu nasıl yaptık? Onda bir yarık, bir bozukluk, bir çatlak var mı? '' Bu cümlenin geçtiği ayet KAF SURESİ 6,7 AYETLER. Bu yazıyı okuyunca Kur-an'da, aklıma o an uzayda var olduğu söylenen karadelik geldi. Kur-an'ı Kerim Allah'ın sözleridir ve bu yazılan ayeti kaynak bilip uzayda falan karadelik diye birşey olmadığı konusunda artık eminim. Karadelik var sözü bana göre bir safsatadan öte birşey değil. Yada bazı insanların, bazı çıkarları olsa gerekki, bir takım topluluklara karadelik diye birşeyin olduğunu söyleyip ürkütüyorlar diye düşünüyorum artık. Ayeti okuyun, bana hak vereceğinizi düşünüyorum. Belkide bana saçmalıyor da diyeceksiniz ama benim düşüncem budur.!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder