9/14/2021

Kafirun Suresi, Kuranın 109. Suresi Türkçesi Manası

  Hiç yorum yok
Kuranın 109. Suresi Kafirun Suresinin Türkçesi Anlamı
Kafirun Suresi'ndeki bütün Ayetlerde Türkçe anlamı manası ile adı geçen peygamberler işaret edilenler kavimler sakınılması gerekenler öğütler yazılanlar sayfamızdadır.

Kafirun Suresinin Türkçe Anlamı, Kuran'ın 109. Suresi
1. ayet
De ki: "Ey kafirler,

2. ayet
tapmam o taptıklarınıza!

3. ayet
Siz de benim kulluk ettiğime tapanlardan değilsiniz.

4. ayet
Hem ben tapıcı değilim sizin taptıklarınıza.

5. ayet
hem de siz, benim kulluk ettiğime tapıcılardan değilsiniz.

6. ayet
Size dininiz, bana dinim (sizin dininiz size, benim dinim bana)!

Kur'an-ı Kerim'in 109. suresi Kafirun Suresi'dir.
Kaynağımız: kuranmeali Adresinde Elmalılı Hamdi Yazır Kafiruneleştirilmiş Kur'an-ı Kerim Meal'idir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder