9/14/2021

Surelerin 188. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku

  Hiç yorum yok
Surelerin 188. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku
Bakara Suresinin 188. Ayetinin Türkçesi
Bir de aranızda mallarınızı haksız sebeplerle yemeyin, insanların mallarından bir kısmını bile bile günah ile yemek için o malları hakimlere sarkıtmayın (dava konusu yapmayın.)

Âl-i İmrân Suresinin 188. Ayetinin Türkçesi
Ettiklerine sevinen ve yapmadıkları işle övülmeyi seven kimseleri de sakın azaptan kurtulur sanma! Onlara elim bir azap vardır.

A’râf Suresinin 188. Ayetinin Türkçesi
De ki: "Ben kendi kendime Allah'ın dilediğinden başka herhangi bir yarar ya da zarar sağlamaya malik değilim. Eğer ben bütün gaybı bilseydim, daha çok hayır yapardım ve kötülük denilen şey yanıma uğramazdı. Ben ancak iman edecek bir kavmi uyarmak ve müjdelemek için görevli bir peygamberim."

Şu’arâ Suresinin 188. Ayetinin Türkçesi
(Şuayb): "Rabbim yaptıklarınızı daha iyi bilir." dedi.
Kaynağımız: kuranmeali adresidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder