9/14/2021

Surelerin 186. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku

  Hiç yorum yok
Surelerin 186. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku
Bakara Suresinin 186. Ayetinin Türkçesi
Şayet kullarım Beni senden sorarlarsa gerçekten Ben çok yakınım. Bana dua edince duacının duasını kabul ederim; O halde onlar da Benim davetime koşsunlar ve Bana layıkiyle iman etsinler ki, doğru yola gidebilsinler.

Âl-i İmrân Suresinin 186. Ayetinin Türkçesi
Çaresiz, mallarınızla ve canlarınızla imtihan edileceksiniz ve kesinlikle gerek sizden önce kitap verilenlerden ve gerekse Allah'a ortak koşanlardan bir çok incitici sözler işiteceksiniz. Eğer sabreder ve Allah'tan korkarsanız işte bu, azmedilmesi gereken şerefli işlerdendir.

A’râf Suresinin 186. Ayetinin Türkçesi
Allah kimi saptırırsa, artık onu yola getirecek bir kimse yoktur. O, onları bırakır taşkınlıkları içinde, körü körüne yuvarlanıp giderler.

Şu’arâ Suresinin 186. Ayetinin Türkçesi
Sen de bizim gibi bir beşerden başka nesin? Doğrusu biz seni muhakkak yalancılardan sanıyoruz.
Kaynağımız: kuranmeali adresidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder