9/14/2021

Surelerin 145. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku

  Hiç yorum yok
Surelerin 145. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku
Bakara Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Andolsun ki, sen, o kitap verilmiş olanlara her türlü delili de getirsen yine senin kıblene uymazlar; sen de onların kıblesine uymazsın. Bir kısmı diğer bir kısmının kıblesine de uymuyor. Andolsun ki sana gelen bunca ilmin arkasından tutup onların arzularına uyacak olursan, o takdirde sen de mutlaka haksızlık yapanlardan olursun.

Âl-i İmrân Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Allah'ın izni olmadıkça hiç kimse ölmeyecektir. O, vadesi yazılmış şaşmaz bir yazıdır. Bununla birlikte kim dünya nimetini isterse ona da ondan veririz. Şükredenleri ise kesinlikle mükafatlandıracağız.

Nisâ Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Şüphesiz münafıklar cehennemin en alt tabakasındadırlar. İhtimal yok onlara bir kurtarıcı da bulamazsın.

En’âm Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
De ki: "Bana vahyolunanlar arasında, ölü, dökülen kan, pisliğin ta kendisi olan domuz eti veya Allah'tan başkasının adı anılarak açık bir günahla kesilmiş hayvandan başkasını, yiyecek bir adama haram kılınmış birşey bulmuyorum. Her kim çaresiz kalırsa, başka bir çaresizin hakkına tecavüz etmek ve zorunlu miktarı aşmamak şartıyla, bunlardan yiyebilir; çünkü Rabbin gerçekten bağışlayan ve merhamet edendir.

A’râf Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Ve onun için levhalarda herşeyden yazdık; öğüt ve hükümlerin ayrıntılarına dair herşeyi. Dedik ki: "Haydi bunları sıkı tut, kavmine de emret, onları en güzeliyle tutsunlar! İleride sizi o fasıkların yurduna göndereceğim!"

Şu’arâ Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Buna karşı ben sizden bir ücret istemiyorum. Benim mükafatım ancak alemlerin Rabbine aittir.

Sâffât Suresi 145. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Hemen Biz onu hasta bir halde bir alana çıkardık,
Kaynağımız: kuranmeali adresidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder