9/14/2021

Surelerin 143. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku

  Hiç yorum yok
Surelerin 143. Ayetleri Türkçe Meali Açıklaması Oku
Bakara Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
İşte böyle sizi, bütün insanlar üzerine adalet örneği, hak şahitleri olasınız, Peygamber de sizin üzerinize şahit olsun diye, doğru bir caddeye çıkarıp ortada yürüyen bir toplum yaptık. Sana önceden durduğun Ka'be'yi kıble yapmamız da yalnız peygamberlerin izinde gidecekleri iki ökçesi üzerinde geri döneceklerden ayırt etmemiz içindir. Elbette o, Allah'ın doğru yola ilettiği kimselerden başkasına mutlaka ağır gelecekti. Allah imanınızı zayi edecek değildir. Allah insanlara karşı çok şefkatli ve merhametlidir.

Âl-i İmrân Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Andolsun ki, siz ölümle karşılaşmadan önce onu arzuluyordunuz. Fakat işte onu gördünüz, izleyiciler gibi bakıp duruyordunuz.

Nisâ Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Arada (iman ile küfür arasında) bocalayıp duruyorlar; ne onlardan yana oluyorlar, ne de bunlardan. Kimi de Allah şaşırtırsa artık ona sen bir yol bulamazsın.

En’âm Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Sekiz çift yarattı: Bir çift koyun, bir çift keçi. De ki: "İki erkeği mi, iki dişiyi mi, yoksa iki dişinin rahimlerindekini mi haram etti? Eğer doğru söylüyorsanız, bana ilme dayalı bir biçimde haber verin!"

A’râf Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Musa tayin ettiğimiz özel vakitte gelip Rabbi O'na kelamiyle iltifatta bulununca: "Ey Rabbim, göster bana kendini, Sana bakayım." dedi. O da buyurdu ki: "Beni katiyyen göremezsin, ancak dağa bak, eğer yerinde durursa demek beni görebileceksin" Derken Rabbi dağa tecelli buyurunca onu un ufra (toz duman) ediverdi. Musa da baygın düştü. Ayılınca: "Münezzehsin, Sana tevbe ile döndüm ve ben mü'minlerin ilkiyim." dedi.

Şu’arâ Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Haberiniz olsun ki, ben size gönderilmiş güvenilir bir peygamberim.

Sâffât Suresi 143. Ayet Meali Türkçe Açıklaması Oku
Eğer çok tesbih edenlerden olmasaydı,
Kaynağımız: kuranmeali adresidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder