11/05/2014

Mehter Marşı Tarzıyla Söylenen İstiklal Marşı

  Hiç yorum yok
Mehter Marşı Tarzıyla Söylenen İstiklal Marşı
İstiklal Marşının Mehter Marşı Biçiminde Söylenişi

Yeni cumhurbaşkanlığı konutunun tanıtım filminde İstiklâl Marşı'mızın, Mehter tarzıyla söylenişi sosyal medyada oldukça fazla tartışma konusu olmuş. Çok fazlada paylaşım rekorları kırmış. Ben daha yeni gördüm ve duydum.
Bundan sonra İstiklâl Marşı'mız böylemi okunacak yoksa sadece cumhurbaşkanlığı konutunun tanıtım filmindemi söylendi bilmiyorum ama ben şahsi yorumumu söylemek isterim. Dünyada en etkili tesiri yüksek müzik olarak mehter müziklerini görüyorum. Bu nedenlede İstiklal Marşı'mızada yakıştırdım. Ben şahsi olarak beğendim. Tabiki herkesin düşüncesi farklı olabilir. Şunuda söylemeden geçmek istemiyorum. İstiklâl Marşı'mız müziği zaten çok güzeldi ve etkileyiciydi... Eğer bundan sonra mehter tarzı ile okunursada yine büyük bir keyif ve zevkle dinlerim. Fakat bu makamda hiçbir çocuk okuyamaz yani okuması çok zor...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder