2/19/2021

- Hazırmızyız Şimdi Atla Zıpla oley Hey Hey Oley Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Atla Zıpla oley Hey Hey Oley Şarkısının Sözleri
Bu Gece Benim Gecem Eğlenecem Ben Gülecem Oley  Şarkı Sözünün Tamamı

Bu gece benim gecem
Eğlenecem ben gülecem
O yarimden ayrıldım ben
Onu geçmise gömecem

Hatırlatmayın onu siz bana
Benim gibi sevenler
Ah beni görüp eğlensinler

Hazırmıyız? şimdi, atla zipla
Oley hey hey oley oleya.

Seve seve yandım asılı kaldım
Ne olursa olsun artık bir şey sormayın
Hatırlatmayın onu siz bana
Benim gibi sevenler
Ah beni görüp eğlensinler

Hazırmıyız? şimdi, atla zıpla
Oley hey hey oley oleya.

Ateşe girdim bittim ben bu gece
İçmis sarhoş olmuşum uyumuşum yine
Bu ne ateşli rüya of be of be
Kıvrandım sağ sol sol sağ
Bitmesin rüya
Atla zıpla.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder