2/19/2021

- Hap Gibi İçerim Ben Seni Vay Kaptım Seni Kafeste Fıstık Gibi Yar Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Fıstık Gibi Yar Şarkısının Sözleri
Seni Okşarım Kediler Gibi Seni Beslerim Yavru Gibi Şarkı Sözünün Tamamı

Bebegim, nefesinle biteyim, biraz dur Stop
Daha neler yaparım bak şimdi

Bebegim, sana deli sana aşık sana yangınım ya anlasana
Bir gün birisine bin  yıl geçsede koşarım sana
Ben aşıkk oldum sende olsana
Nasibini kısmetini kaptırmam ben kaçmasana
Ben aşık oldum sende olsana
Nasibini kısmetini kaptırmam ben kaçmasana

Taviz vermem ben kendimden
Lafimdan dönecek adammıyım ki ben
Alışmışım sensiz durmaz
Benim işim hiç bir zaman belli olmaz

Seni okşarım kediler gibi
Seni beslerim yavru gibi
Kapatırım ben kafese göz göze
Neler neler yaparim bak şimdi

Hap gibi içerim ben seni vay vay vay vay
Kaptım seni kafeste fıstık gibi yar yar yar yar
Neler neler yaparım bak şimdi

Taviz vermem ben kendimden
Lafimdan dönecek adammıyım ki ben
Alışmışım sensiz durmaz
Benim işim hiç bir zaman belli olmaz

Seni okşarım kediler gibi
Seni beslerim yavru gibi
Kapatırım ben kafese göz göze
Neler neler yaparım bakşimdi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder