10/06/2021

Keloğlanın Filminde Söylediği Anla Aşık Halinden Türküsünün Sözleri

  Hiç yorum yok
Anla Aşık Halinden Türküsünün
Keloğlan ile Cankız Filmindeki Gönül Kuşu Türküsünün Sözleri

Rüştü Asyalı'nın keyif verici filmlerinden olan Keloğlan ve Cankız serisinde söylediği bir türküdür.
Ben bu türküyü çok severim.
Neden bilmem ama beni çok dinlendirir. Özellikle Rüştü Asyalı'nın söylemesi yani yorumu beni sakinleştirir. Hoşuma gidiyor. Bende bu türkünün sözlerini paylaşmak istedim.

Kanadını Açacak
Gönül Kuşum Uçacak
Dalına Konacağıda
Nazlı Gülü Seçecek

Anla Garip Halinden
İtme Düşer Dalından
Hoş Tut Gönül Kuşunuda
Sarhoş Oldu Balından

Kanadımı Açmışım
Döne Döne Uçmuşum
Dalına Konacağımda
Nazlı Gülü Seçmişim

Anla Aşık Halinden
İtme Sakın Dalından
Düşerim Ayağınada
Sarhoş Oldum Balından

Sensin Benim Sultanım
Hem Ecelim Hem Canım
İster Öldür İster Sevde
Vallah Billah Seninim

Anla Aşık Halinden
İtme Sakın Dalından
Düşerim Ayağınada
Sarhoş Oldum Balından

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder