9/11/2021

İslami İlimler Mezunu Resmi İş İmkanı İslami İlimler Mezunu Özel Sektör İş Alanı

  2 yorum
İslami İlimler Mezunu çabuk iş bulurmu
İslami İlimler Meslek Bilgisi İslami İlimler Mezunu Nerelerde Çalışır?

İslami İlimler bölümü puan türü YGS-4 tür.

İslami İlimler Bölümünü Tercih Edenlerde Olması Gereken Özellikler Nelerdir?
Normal üstü genel yeteneğe sahip, okuduğunu anlama ve düşünceleri söz ve yazı ile ifade edebilme gücüne sahip, başkalarını etkileyebilen, ikna kabiliyeti yüksek, düzgün konuşma becerisine sahip, başkalarının duygu ve düşüncelerine duyarlı, yeniliklere açık, geniş görüşlü, insanlara yardım etmeyi seven kişiler olmaları gerekmektedir.

İslami İlimler Bölümünde Okutulan Dersler Nelerdir?
Hadis tarihi, sistematik kelâm, çağdaş islâm akımları, islâm mezhepleri metinleri, tasavvuf tarihi, arapça tercüme teknikleri, arap dili ve ekolleri gibi dersler görülmektedir.

İslami İlimler Mezunlarının Çalışma Alanları, İmkanları Meslekte İlerleme
Uluslararası islâm ve din bilimleri fakültesi, ülkemiz yükseköğretim sisteminde ilahiyat fakültelerine denk bir fakülte olup mezunları ilahiyat fakültesi mezunları ile aynı haklara sahiptirler.

2 yorum :

  1. Aranan kabiliyetlere göre meslek genelde öğretim üyeliği galiba?

    YanıtlaSil
  2. ben hala anlamadım yani mezun olunca ne iş yapacağını seçmek istiyorum ama bilgim yok

    YanıtlaSil