10/02/2013

Eşe Nişanlıya Sevgiliye Sözlüye Güzel Anlamlı Mesajlar Sözler

  16 yorum
güzel sevgililerin mesajları
Nişanlıma, Sevgilime, Sözlüme, Eşime En Güzel Romantik Yazılar

Sevdiğimiz insanlara; nişanlımıza, sözlümüze, sevgilimize, eşimize ve yüreğimizi alev alev yakan, bizi heyecanlandıran, ismini bile söylerken kalbimizin çarpmasına sebep olan aşık olduğumuz kişiye, bir an donup kalırız ve duygularımızı ifade etmekte zorlanırız. O donup kaldığımız, dilimizin tutulduğu zamanlarda, kalbimiz konuşabilse eminizki en güzel cümleleri söyleyecektir. Kalbimizin hissettiği duyguları anlatabilmek o kadar zordurki...
İşte böyle bir zamanlarda yardıma okuduğumuz bazı güzel ve anlamlı sözler görürüz. Ve kendimize, kendi duygularımıza en yakın olan sözleri sevdiklerimize ya kendimiz söyleriz, ya telefonla mesaj çekeriz yada facebook, twitter larda duvar yazıları yaparız. Sevdiğimiz, önemsediğimiz kişiye, ona duyduğumuz hisleri bir şekilde yazarız veya söyleriz. Aşağıda en güzel, en anlamlı, en duygusal, romantik, en yeni, en son, en orjinal sevgi sözleri yazıyoruz. Umarız kendinizi yakın hissettiğiniz sözleri bulabilirsiniz. Diğer mesaj yazıları için kategorilerden mesajlar bölümüne girip oradaki güzel sözleride okuyabilirsiniz.

Sevgililerin anlamlı mesajları
*Kalbim taştan kayadan olsa, sıcacık sevgi dolu bakışınla erir giderim. Gözlerinden bir damla yaş düşse bu dünyayı ateşe veririm. Sen Benim Kıymetlimsin!

*Her türlü hastalığı yenerim başederim. Ama sana duyduğum aşk hastalığı ile baş edemiyecek kadar güçsüzüm. Hasta derecesinde aşığım sana bir tanem..!

*Sana aşık oldum diye kimseye hesap vermem! Tek önemsediğim şey sen ve aşkımızdır.

*Gökyüzünde milyarca yıldız içinde bir tek sana bakarım. Senden başkasını gözüm görmeyecek kadar aşkından kör oldum.

*Bu zorlu ve çetin hayatta, huzurlu bir nefes aldığım tek yer senin yanındır.

*Kendimi en güvende hissettiğim an, sırtımı sana yasladığım andır. Arkamda senin olduğunu bilmek ve hissetmek bana güven duygusu verir.

*Gözüme girmeyi başardın. Artık kalbime girmeye yakınsın. Çünkü Kalbe giden yer göze girmekten geçer.

*Kitap açıyorum, seni okuyorum. Televizyon açıyorum, bizi izliyorum. Müzik açıyorum, seni duyuyorum. Yemek yiyorum, seninle doyuyorum. Yatağıma yatıyorum, seninle uyuyorum. Yolda yürüyorum, hep sana geliyorum. Kanıma işlemişsin, her yerde herşeydesin sen!

*Bu dünyada acıya, kedere, yokluğa hatta ölüme bile alışabilirim. Ama sensizliğe ve sensiz kalmaya asla alışamam.

*Bu renksiz dünyamın tek rengi sensin. Tek yaşama sebebimde yine sensin.

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, samimi, içten, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..! 

16 yorum :

  1. Uyudugumda uyandigimda agladigimda güldügümde yanimda olmasini diledigim tek insan sensin

    YanıtlaSil
  2. Ne sensiz olasim Var benim
    Ne sensizligi sırtlayasim
    Sadece senin yataginda olsun yastigim
    Bir omur boyu ,omurluk birine yasladigim...(RK)

    YanıtlaSil
  3. Uzaklar kime ne yürek bir olunca
    Yürekten ne haber seni sevince

    Hep Senle Bir Ömür ;)(HAYATIMMMINNN ANLAMIMMM)

    YanıtlaSil
  4. En guzeli de hayatinda ki insana sen benim ömrümsun demektir bence..

    YanıtlaSil
  5. Alışmak sevmekten daha zor geliyor...

    YanıtlaSil
  6. Rabbim! "Es" diye yazmadigini "Ask" diye cikarma karsimiza<3

    YanıtlaSil
  7. Bazen seni sevdiğimi hatırlıyorum bazen seni seviyorum değişimi. Bazen dediğime bakma sen sen hep aklımdasın saten öyle özlüyorum ki seni öyle özlüyorum ki seni öyle özlüyorum ki ipek saçlarını ve ve öyle bekliyorum ki seni şimdiki gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimden düşmeyen duam. Bitmeyen Sevdamsin sen. Iyiki varsın ahiretliğim. ( S&Y )

      Sil
  8. Bir gün gül bahçesinin önünden geçerken gözüme çok güzel bir gül takildi yaprakları yemyeşil kıpkırmızı bir güldü koparıp sana getirmek istedim ama güzel olduğu için de il guzelligini gorupte utansın diye ve gulumm...

    YanıtlaSil
  9. Tevafuk diye bir şey var .Allah seni benim karşıma çıkardı ise mutlaka bunun bir sebebi vardır ..

    YanıtlaSil
  10. Günaydın kalbimin sahibi, günaydın aşkların en tatlısı, sevgilerin en görkemlisi. Günaydın soğuk kış gecelerimin ateşi, seni çok ama çok özledim.

    YanıtlaSil
  11. GERÇEK ASK GUNLUK BES VAKİT ASKİN BES VAKİT DUASİNDA OLMAKTİR ERKEĞİN HAYALİDİR YARİN DUASINDA OLMAK :-)

    YanıtlaSil