9/09/2013

İllerdeki Açıköğretim AÖF Büro Adresleri

  Hiç yorum yok
AÖF Büro Adresleri
İl İl Açıköğretim AÖF Büroları Adresleri

Açıköğretim öğrencilerinin Eskişehire gitmeden bir takım işlemlerini yapabilecekleri AÖF büroları mevcuttur. İkamet ettiğiniz ildeki Açıköğretim Bürolarına dekanlığın belirlediği mesai saatleri içinde gitmeniz ile Eskişehir'e gitmeden işlemlerinizi yapabiliyorsunuz. Ayrıca açıköğretime kayıtlı olan öğrenciler her türlü sorun ve öğrenci işleri için Açıköğretim etkileşim merkezinin çağrı merkezi telefonu 444 10 26 numarasınıda arayabilirler.

Açıköğretim Bürolarının Adresleri:

Açıköğretim Adana-Toros bürosu adresi: Ziyapaşa mahallesi 67053. sokak no:2/A İmren Apt. Zemin Kat (Ortadoğu Hastanesi Yanı) 01140 Seyhan
Açıköğretim Adana-Seyhan bürosu Adresi: Reşatbey Mh. 62010 Sk. No:16 Harun Demir Apt. Zemin Kat Seyhan
Açıköğretim Adıyaman bürosu Adresi: Turgut Reis Mah. İstiklal Cad. Eski PTT Yanı No: 32/B
Açıköğretim Afyonkarahisar bürosu Adresi: Dervişpaşa Mahallesi Atatürk Caddesi No:53/B Eski Devlet Hastanesi Karşısı 03200
Açıköğretim Ağrı bürosu Adresi: Leylak Pınar Mah. Şahin Sok. Ulutaşlar Apt. Zemin Kat No:2
Açıköğretim Amasya Bürosu Adresi: Hacılar Meydanı Mah. H. Nihal Atsız Cad. Sarıköşk Apt. No: 53/9
Açıköğretim Ankara-Cebeci Bürosu Adresi: Cemal Gürsel Bulvarı Kutlugün Cad. Sevil Sok. No: 16/9 Cebeci
Açıköğretim Ankara-Anıttepe Bürosu Adresi: Anıttepe Mah. Kubilay Sok. No: 18/9 Tandoğan
Açıköğretim Ankara-Aydınlıkevler Bürosu Adresi: İrfan Baştuğ Bulvarı Şehit Mustafa Baş Cad. Gence Apt. No: 5/B-C Aydınlıkevler
Açıköğretim Ankara-Sincan Bürosu Adresi: Atatürk Mah. Şehit Adil Arınmış Sokak No:7/A-B 06930 Sincan
Açıköğretim Antalya-Falez Bürosu Adresi: Altındağ Mah. 161. Sok. No: 9 (Güllük Ring Oteli Arkası)
Açıköğretim Antalya-Kaleiçi Bürosu Adresi: Yüksekalan Mahallesi Mevlana Caddesi Ercan Apt. No:67/A 07040 MURATPAŞA
Açıköğretim Artvin Bürosu Adresi: Cumhuriyet Cad. Türkocağı Sok. No: 12 Kat: 1
Açıköğretim Aydın Bürosu Adresi:  Cumhuriyet Mah. Çine Cad. No: 24/A
Açıköğretim Balıkesir Bürosu Adresi: Atatürk Mah. Bandırma Cad. No: 36
Açıköğretim Bilecik Bürosu Adresi: Gazi Paşa Mah. Ahmet Bey Sok. No:17/A
Açıköğretim Bingöl Bürosu Adresi:  Yenişehir Mah. Eski Hastane Cad. Balkent Apt. No: 18/C
Açıköğretim Bitlis Bürosu Adresi: Atatürk Mahallesi Feyzullah Ensari Cd. Askerlik Şb. Karşısı Kat:1 No:2
Açıköğretim Bolu Bürosu Adresi: Tabaklar Mh. Hattat Emin Barın Cd. Hayal Apt. No:27/1
Açıköğretim Burdur Bürosu Adresi: Burç Mah. Kışla Cad. No: 33/A (Ziraat Odası Karşısı)
Açıköğretim Bursa-Nilüfer Bürosu Adresi: Fethiye Mah. Mudanya Cad. No: 327 Solukçu İş Merkezi Zemin Kat (Hamitler-Fethiye Ray İstasyonu Karşısı) Nilüfer
Açıköğretim Bursa-Osmangazi Bürosu Adresi: Hacıilyas Mah. Ulubatlı Hasan Bulvarı No:106 (Ankara yolu Adliye Sarayı altı) 16200 Osmangazi
Açıköğretim Çanakkale Bürosu Adresi: Cevatpaşa Mah. Mehmet Akif Ersoy Cad. Nergis Apt. No: 3/1 (Büyük Truva Oteli Karşısı)
Açıköğretim Çankırı Bürosu Adresi: Yeni Mah. İsmail Hakkı Karadayı Cad. Sevgi Apt. No: 2/C
Açıköğretim Çorum Bürosu Adresi: Bahçelievler Mahallesi Bahabey Caddesi Ermumcu Apartmanı 127/D
Açıköğretim Denizli Bürosu Adresi: Altıntop Mah. 858 Sok. No:10/B
Açıköğretim Diyarbakır Bürosu Adresi: M. Akif Ersoy Cad. Eğitim Durağı (Milli Eğitim Müdürlüğü Yanı) 21010 Şehitlik
Açıköğretim Edirne Bürosu Adresi: Eski İstanbul Cad. Bakkal Eyüp Çeşme Sok. Geçit Apt. Zemin Kat No: 2-3
Açıköğretim Edirne-Keşan Bürosu Adresi: Yukarı Zaferiye mah. Anafartalar Cad. Emre Apt. No:13 Keşan
Açıköğretim Elazığ Bürosu Adresi: Üniversite Mah. Zübeyde Hanım Cad. No: 124/D (Karayolları Karşısı)
Açıköğretim Erzincan Bürosu Adresi: Atatürk Mah. Nerim Tombul Cad. 365. Sok. No: 7/1
Açıköğretim Erzurum Bürosu Adresi: Aşağı Yoncalık Mh. Şahbender Sk. No:1 Pirimoğlu Apt. Taş Ambar Karşısı 25100
Açıköğretim Eskişehir Bürosu Adresi: Yenibağlar Mah. Üniversite Cad. No:160 26170
Açıköğretim Gaziantep Bürosu Adresi: Kavaklık Mah.Kavaklık Cad. No:8  (Mehmetçik İlköğretim Okulu Karşısı) 2706 Şahinbey
Açıköğretim Giresun Bürosu Adresi: Çıtlakkale Mahallesi Atatürk Bulvarı No:121 (Valilik Yanı)
Açıköğretim Gümüşhane Bürosu Adresi: Karşıyaka mah. Osmanbey Cad. Kılıç Apt. No:21
Açıköğretim Hakkari Bürosu Adresi: Dağgöl mh. Çevre Yolu Seven Apt No: 3 Zemin Kat Şehit Selehattin İlköğretim Okulu Yanı
Açıköğretim Hatay Bürosu Adresi: Ürgenpaşa Mah. Şehit Mehmet Duran Cad. Tuba Apt. No: 17/A (Ticaret Lisesi Karşısı)
Açıköğretim Isparta Bürosu Adresi: Turan Mah. Eski Sümerbank Cad. Mülk Apt. No: 16/1
Açıköğretim Mersin-Yenişehir Bürosu Adresi: Cumhuriyet Mah. İsmet İnönü Bulvarı Tunca Sitesi altı No: 79/A 33110
Açıköğretim Mersin-Akdeniz Bürosu Adresi: Turgut Türkalp Mah. Akbelen Cad. 79011 Sok. No:15 33090 Toroslar / MERSİN
Açıköğretim İstanbul-Avcılar Bürosu Adresi: Üniversite Mahallesi Komiser Sokak No:7 34320 Avcılar
Açıköğretim İstanbul-Aksaray Bürosu Adresi: Cerrahpaşa Cad. Sancaktar Müezzin Sok. No: 2 Aksaray
Açıköğretim İstanbul-Beşiktaş Bürosu Adresi: Süleyman Seba Cad. Refik Osman Top Sok. No: 2 Beşiktaş
Açıköğretim İstanbul-Ümraniye Bürosu Adresi:  İstiklal Mah. 19 Mayıs Cad. Erkul Apt. No: 3/1-2 Ümraniye
Açıköğretim İstanbul-Bahçelievler Bürosu Adresi: Talatpaşa Cd. No:9 Bahçelievler
Açıköğretim İstanbul-Kadıköy Bürosu Adresi: Eğitim Mahallesi Kasap İsmet Sokak No:15 34722 Kadıköy
Açıköğretim İstanbul-Kartal Bürosu Adresi: Atalar Mah. Beyaz Köşk Cad. Sebil Sok. No: 3 Kartal
Açıköğretim İstanbul-Mecidiyeköy Bürosu Adresi: Mecidiyeköy Mah. Selahattin Pınar Caddesi Darcan Sokak No:6/A 34387 Mecidiyeköy
Açıköğretim İstanbul-Ataköy Bürosu Adresi: Mareşal Fevzi Çakmak Cad. 3. Sok. No:10-12 34188 Şirinevler
Açıköğretim İstanbul-Fatih Bürosu Adresi: Molla Gürani Cad. Uygar Sok. No:25 / A 34093 Fındıkzade
Açıköğretim İzmir-Bornova Bürosu Adresi: Mansuroğlu Mah. Dumlupınar Cad. 269/3-4 Sok. No: 5 Avrupa-2 Apt. Zemin Kat Bornova
Açıköğretim İzmir-Konak Bürosu Adresi: Mithatpaşa Cad. No:520 Yalı Durağı 35280 - Konak/İZMİR
Açıköğretim Kars Bürosu Adresi: Pazar Cad. Atakent Sitesi A Blok Kat: 1 No: 1
Açıköğretim Kastamonu Bürosu Adresi: İsfendiyar Mh. 125. Yıl Atatürk Cd. Nilüfer Apt A Blok No:15/A
Açıköğretim Kayseri-Erciyes Bürosu Adresi: Serçeönü Mah. Saray Cad. Erciyesevler Altı A Blok 7/19 Kocasinan / KAYSERİ
Açıköğretim Kayseri-Kocasinan Bürosu Adresi: Gevhernesibe Mah. Gök Sok. Bursalı Apt. No. 8/A Kocasinan-KAYSERİ
Açıköğretim Kırklareli Bürosu Adresi: Karakaş Mah. 100. Yıl Cad. No: 22/A
Açıköğretim Kırşehir Bürosu Adresi: Yenice Mah. Atatürk Bulvarı Serhat Apt. A Blok Zemin Kat No: 11
Açıköğretim Kocaeli-İzmit Bürosu Adresi: Mehmet Ali Paşa Mahallesi Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:59 İzmit
Açıköğretim Kocaeli-Gebze Bürosu Adresi: Köşklüçeşme Mah. 554. Sokak No:5 Gebze
Açıköğretim Konya-Meram Bürosu Adresi: Şeysadrettin Mah. Amberreis Cad. Funda Apt. No: 7/B
Açıköğretim Konya-Selçuklu Bürosu Adresi: Yazır Mah. Sayılan Sok. No:12/A    
Açıköğretim Kütahya Bürosu Adresi: Servi Mah. Okur Sok. Katre Apt. A-2 Blok Zemin Kat
Açıköğretim Malatya Bürosu Adresi: Hacıapdi Mah. Zapçıoğlu Cad. Şahin Apt. Zemin Kat No:48
Açıköğretim Manisa Bürosu Adresi: Topçu Asım Mah. İzmir Cad. No: 196/A
Açıköğretim Kahramanmaraş Bürosu Adresi: Bahçeli Evler Mah. Trabzon Bulvarı Hasel Apt (116). Zemin Kat No:3 46060
Açıköğretim Mardin Bürosu Adresi: Kültür Cad. Kültür İşhanı No: 1-2-3 (Karayolları Arkası) Yenişehir
Açıköğretim Muğla Bürosu Adresi: Emir Beyazıt Mah. Turgutreis Cad. No: 7 Seyfi Ülkümen Apt. Kat: 1/3 (Zeybek Sineması Yanı)
Açıköğretim Muş Bürosu Adresi: Hürriyet Mah. 19. Sk. İnci Kent Koop. Kat:1 No:1 (Sanat Okulu Motor Bölümü Arkası)
Açıköğretim Nevşehir Bürosu Adresi: Yeni Mah. Lale Cad. No: 2/D (Belediye Karşısı)
Açıköğretim Niğde Bürosu Adresi: Çayır Mah. Yuva Sok. Kahraman Apt. No: 5-6
Açıköğretim Ordu Bürosu Adresi: Düz Mah. Santral Sok. No: 6
Açıköğretim Rize Bürosu Adresi: Eminettin Mah. Atatürk Cad. SSK Müdürlüğü Karşısı Akçaylar Apt. Kat: 1
Açıköğretim Sakarya Bürosu Adresi: Cumhuriyet Mh. Tül Sk. No: 47 (Atatürk İlköğretim Okulu Arkası)
Açıköğretim Samsun Bürosu Adresi: İstasyon Mahallesi Saadet Caddesi No: 125 İlkadım
Açıköğretim Siirt Bürosu Adresi: Bahçelievler Mah. Şehit A. Gaffar Okkan Cad. Bilim 4 Apt. Zemin Kat
Açıköğretim Sinop Bürosu Adresi: Yeni Mah. Yüksek Kaldırım Sok. No: 37/4
Açıköğretim Sivas Bürosu Adresi: Çayyurt Mah. Mevlana Cad. Güzelevler Apt. Zemin Kat No: 11
Açıköğretim Tekirdağ Bürosu Adresi: Yüzüncüyıl Mah. Gökemre Sok. Bulvar Apt. No: 3/A
Açıköğretim Tokat Bürosu Adresi: Gülbahar Hatun Mah. Plevne Cad. Cumhuriyet Apt. No: 8
Açıköğretim Trabzon Bürosu Adresi: İnönü Mah. Yavuz Selim Bulvarı Cumhuriyet Apt. No: 283/A
Açıköğretim Tunceli Bürosu Adresi: Moğultay Mah. Cumhuriyet Cad. İpek Apt. Zemin Kat No:2 62000
Açıköğretim Şanlıurfa Bürosu Adresi: İpekyol Mah. 1911. Sok. Gül Sitesi A Blok 2/B Nolu İşyeri 63050
Açıköğretim Uşak Bürosu Adresi: Ünalan Mah. Yiğit Sok. No: 10 Erdem Apt.
Açıköğretim Van Bürosu Adresi: Bahçıvan Mah. Zübeyde Hanım Cad. Van Loft-1 Apt. No:79 (Kız Meslek Lisesi Yanı)
Açıköğretim Yozgat Bürosu Adresi: Atatürk Cad. Terminal Arkası Avşar Sitesi No: 1
Açıköğretim Zonguldak Bürosu Adresi: Yayla Mah. İhsan Soyak Sok. No: 5
Açıköğretim Aksaray Bürosu Adresi: Meydan Mah. Cumhuriyet Bulvarı(30 metrelik yol üzeri) Şelale Apt. B Blok Zemin Kat No: 104/A
Açıköğretim Bayburt Bürosu Adresi: Cumhuriyet Cad. Pönserek Sok. Bilsen Apt. No:2/B (Bayburt İlköğretim Okulu Yanı)
Açıköğretim Karaman Bürosu Adresi: Ahi Osman Mah. 33. sok No 4
Açıköğretim Kırıkkale Bürosu Adresi: Çalılıöz Mah. 447. Sok. Yıldız Apt. No: 19/B
Açıköğretim Batman Bürosu Adresi: Cumhuriyet Mahallesi 5. Cadde No:36/B (İlçe Otogar Karşısı) 72050
Açıköğretim Şırnak Bürosu Adresi: Cumhuriyet Mah. Şırnak İş Merkezi Kat 3 No: 310
Açıköğretim Bartın Bürosu Adresi: Kemerköprü Mah. 1 Nolu Çevreyolu Akmazlar Pırlanta Sitesi B BLok No: 5-6
Açıköğretim Ardahan Bürosu Adresi: Karagöl Mah. Kazım Karabekir Cad. Kayatürkler Apt. No:20/B 75000
Açıköğretim Iğdır Bürosu Adresi: Söğütlü Mah. Şamil cad. Kültür sok. no:10/A
Açıköğretim Yalova Bürosu Adresi: Adnan Menderes Mah. Şehit Yaşar Kuş Cad. Kralpark Apt. No:12/9   77200  
Açıköğretim Karabük Bürosu Adresi: Hürriyet Caddesi Mustafa Ersöz İşhanı Zemin Kat No:44 78100
Açıköğretim Kilis Bürosu Adresi: Yaşar Aktürk Mah. Postane Sok. No: 4/A
Açıköğretim Osmaniye Bürosu Adresi: Raufbey Mah. 9541 Sok. No:23/A 80010 
Açıköğretim Düzce Bürosu Adresi: Kültür Mh. Mehmet Akif Cad. No: 37/A 81010
Açıköğretim Lefkoşa Bürosu Adresi: Bedrettin Demirel Cad. No: 101

AÖF ile ilgili öğrenmek istediklerinize ulaşmak için, Arama bölümünü kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder