2/19/2021

Yusuf Güney ve Ördü Kader Ağlarını Şarkısının Tam Sözleri

  Hiç yorum yok
Ördü Kader Ağlarını Şarkısının Sözleri
Ördü Kader Ağlarını Sözleri ve Seslendiren Sanatçı Kim?

Yusuf Güney'in Sevgi Arsızı albümünde yer alan ördü kader ağlarını parçası müzik listelerinin 9. sırasında yer alıyor.

Yusuf Güney'in seslendirdiği Şarkı Ördü Kader Ağlarını Sözleri Şöyle;

Ördü Kader Ağlarını Şarkısının Sözleri
Tutamadım ellerin yağmur olsun
Sarıp da doyamadım
Öpemedim gül tenin baharın olsun
Sevip de kanamadım
Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun
Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun
Kokladığım saçların rüzgarım olsun
Estim de varamadım
Bakamadım gözlerin denizim olsun
Düştüm kurtulamadım
Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun
Ördü kader ağlarını
Kırdı yine kollarımı al,
Bir canım var al senin olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder